Ano, tady je vysvětlení. Vnitřní závity jsou ve 4 trubkách zleva, pátý díl s vnějšími závity je "plný". Při konstrukci jsem musel vycházet z několika hledisek. První bylo mít při plně vysunutém pístu úhel korby takový, aby vždy došlo k vysypání nákladu - u opravdických vozidel je to úhel v rozmezí 44° - 48° a u modelů funguje také. Druhé hledisko bylo minimální zatažená délka pístu, aby se to "vešlo" do modelu a třetí bylo, jak ty vnitřní závity vlastně udělat, protože sadové ruční závitníky jsou prostě krátké. To vše mělo vliv na konstrukci. Vzal jsem v úvahu i to, jaké mají závity stoupání, aby docházelo k vysunování stejnou rychlostí při daných otáčkách a aby byly i nástroje v daném stoupání běžně dostupné. Vnitřní zvolené závity jsou tedy 18x1,5; M14x1,5 ; M10 ( 1,5 v základu ) a M6 na poslední díle, ale ten je jako "záložní" a umožňuje zdvih korby na úhel 50°. Za nástroje jsem použil strojní závitníky, které jsou delší a v případě rozměru M14x1,5 dokončení závitu znamenalo vlastně jeho "zničení", ptotože jsem musel odstranit jeho náběhovou část, abych plný závit dořízl jak jsem potřeboval. Musel jsem do něho i vybrousit drážku, ale vyšlo to

Také jsem musel vnitřním nožem u hrdla pouzder upíchnout drážku proti zasekávání závitů do sebe a také na opačném konci upíchnout drážku pro segerovku proti vyjetí dílu ze závitu. Celý píst při plném vysunutí trochu hází, ale s tím jsem počítal, že se mi to nepodaří přesně vyrobit ....
