Trocha exotiky z dálného východu aneb vlhký sen jednoho bývalého tankána.
Re: Trocha exotiky z dálného východu aneb vlhký sen jednoho bývalého tankána.
Chlapi, díky. Jsem rád že Vás to baví..........zkusím pokračovat ve stejném duchu. Dneska se omlouvám, ale bude pauza, z práce (dělám na počítači) mě bolej oči a hlava a chce to trochu odpočinek.
Re: Trocha exotiky z dálného východu aneb vlhký sen jednoho bývalého tankána.
Tak koukám, že to tady opět po dlouhé době ožilo a vzniká plno krásných modelů. Sic moderna, ale rozhodně zajímavý stroj. Je dobré sledovat, jak se různí výrobci vyrovnávají s problematikou konstrukce modelů v našem měřítku a jejich funkčností.
Re: Trocha exotiky z dálného východu aneb vlhký sen jednoho bývalého tankána.
Krémáku ta moderna je zase něco jiného, ale neboj, jakmile to půjde ze stolu, tak po menším odpočinku najedou moje dílny na věci o kterých jsme spolu mluvili Včera jsem si vyzvedával balík s věcma od Aberu a čoveče na ty panthery to bude moc gut
Re: Trocha exotiky z dálného východu aneb vlhký sen jednoho bývalého tankána.
tak to už se i já těším na další pokračování
Plastikové modely + Rc bojová technika 2 s.v. a jiné
Tankista - TankistaRD@centrum.cz
https://tankistard.rajce.idnes.cz/
Tankista - TankistaRD@centrum.cz
https://tankistard.rajce.idnes.cz/
Re: Trocha exotiky z dálného východu aneb vlhký sen jednoho bývalého tankána.
Tak dneska máme na pořadu dne pojezdová kola.......tady mě Tamiya trošku naštvala protože kolo s vnitřní částí "gumové" bandáže bylo v jednom kuse a dolepovala se vnější část bandáže, vznikla tam nehezká mouldline, tu jsem pracně obrušoval což u dvaceti kol (10 kol tvořených ze dvou částí) člověka docela naštve zvlýáčť když použije Tamiya řídké lepidlo a při lisování ložisek se mu ty zabroušený a zatmelený běhouny v místě spoje zase rozšklebí
Trošku jsem si musel pomoct hydratačním programem.
Nakonec jsem kola doma dostříkával airbrushem a "gumovej" běhoun dodělával štětcem.
Na poslední foto jsou ještě kola "napůl" pak se musely slepit vždy dvě k sobě.
Zde ještě hnací kolo, též zinková slitina a ze dvou částí.
Trošku jsem si musel pomoct hydratačním programem.
Nakonec jsem kola doma dostříkával airbrushem a "gumovej" běhoun dodělával štětcem.
Na poslední foto jsou ještě kola "napůl" pak se musely slepit vždy dvě k sobě.
Zde ještě hnací kolo, též zinková slitina a ze dvou částí.
Re: Trocha exotiky z dálného východu aneb vlhký sen jednoho bývalého tankána.
U pojezdových kol jsem se vykašlal na kluzná mosazná ložiska a koupil kuličková s nízkým třením o vnitřním průměru 4,5mm, vnějším 7mm a šířce 2,3mm, uložení v pojezdových kolech jsem musel trochu vybrat ruční frézkou a ložiska pak malinko nalisovat což se mi u pár kole nepovedlo a jak jsem se dříve zmiňoval tak se mi rozšklebila. Foto bohužel nějak nemůžu najít, přitom jsem si skoro jistý že jsem ho ukládal na rajče.
Po kompletaci kol jsem ještě předpřipravil koncové náhony, "tisícihranem" přijdou do převodovky zde jsem použil ložiska co byly ve stavebnici.....nebyly to kluzná mosazná, ale kuličková dvou rozměrů.
vše je z vnějšku zajištěné ségrovkami, jako kolikrát mi ty prťavé mrchy vystřelily a musel jsem je hledat na koberci.......to si nedokážete představit.....nebo ano?
Po kompletaci kol jsem ještě předpřipravil koncové náhony, "tisícihranem" přijdou do převodovky zde jsem použil ložiska co byly ve stavebnici.....nebyly to kluzná mosazná, ale kuličková dvou rozměrů.
vše je z vnějšku zajištěné ségrovkami, jako kolikrát mi ty prťavé mrchy vystřelily a musel jsem je hledat na koberci.......to si nedokážete představit.....nebo ano?
Re: Trocha exotiky z dálného východu aneb vlhký sen jednoho bývalého tankána.
vše je z vnějšku zajištěné ségrovkami, jako kolikrát mi ty prťavé mrchy vystřelily a musel jsem je hledat na koberci.......to si nedokážete představit.....nebo ano?
No znám to dobře jen sem si na to pořídil magnet a tak jen přejedu po podlaze a je to nalezeno. A Tvá stavba a
No znám to dobře jen sem si na to pořídil magnet a tak jen přejedu po podlaze a je to nalezeno. A Tvá stavba a
Plastikové modely + Rc bojová technika 2 s.v. a jiné
Tankista - TankistaRD@centrum.cz
https://tankistard.rajce.idnes.cz/
Tankista - TankistaRD@centrum.cz
https://tankistard.rajce.idnes.cz/
Re: Trocha exotiky z dálného východu aneb vlhký sen jednoho bývalého tankána.
Ale jo Potvora koberec má totiž tu vlastnost, že rád nenávratně "polyká" hlavně drobné modelářské díly a zvláště mu "chutná" spojovací materiál .....
Re: Trocha exotiky z dálného východu aneb vlhký sen jednoho bývalého tankána.
Pak nastala rychlá činnost na kterou jsem se těšil, konečně jsem vše smontoval a měl jsem hotovou spodní vanu se spodní částí elektroniky.
První jsem složil krabičku se dvěma reproduktorama v jejímž dně byla elektronika ovládající motory a světla.
Světla byly trochu trápení páč japonci dali krátké kábly. A s krátkým penisem se sice taká dá udělat dobrý divadlo, ale u slečny se musíte holt víc snažit.
No když byly podsestavy hotové tak se vše vmontovalo do vany, na zadní část se daly převodovky, na ramena kola, napínací a hnací kola na hřídele a završilo se to montáží pásů. Zce opět přišla na řadu "operace očního nervu přes zadek".napínání pásu je řešeno ramenem s šestiúhelníkovým zakončením které se zasunuje do šestiúhelníkového otvoru v korbě......člověk musí být tak trochu hentai tentacle chobotnice aby dokázal držet korbu, pod patřičným úhlem rameno s napínacím kolem a na to ještě nasazovat pás a zajistit rameno šroubem s imbusovou hlavou zevnitř kde zavazí bedna s reprákama.........jako sprostých slov na adresu japonců letělo hodně, ale nakonec se to povedlo. Člověk totiž občas místo své modelářské intuice musí věřit návodu
Zde jsem ještě pro jistotu na "prasáka" drátama napojil baterku abych se přesvědčil že mi funguje převodovka.
Zítra snad dám korbu.
Bohužel jsem zjistil že část fotek co jsem dělal mobilem jsem smazal štve mě to protože jsem tam měl koncové náhony před složením a skládání trupové části elektroniky.........ale snad to stačí i takhle.
První jsem složil krabičku se dvěma reproduktorama v jejímž dně byla elektronika ovládající motory a světla.
Světla byly trochu trápení páč japonci dali krátké kábly. A s krátkým penisem se sice taká dá udělat dobrý divadlo, ale u slečny se musíte holt víc snažit.
No když byly podsestavy hotové tak se vše vmontovalo do vany, na zadní část se daly převodovky, na ramena kola, napínací a hnací kola na hřídele a završilo se to montáží pásů. Zce opět přišla na řadu "operace očního nervu přes zadek".napínání pásu je řešeno ramenem s šestiúhelníkovým zakončením které se zasunuje do šestiúhelníkového otvoru v korbě......člověk musí být tak trochu hentai tentacle chobotnice aby dokázal držet korbu, pod patřičným úhlem rameno s napínacím kolem a na to ještě nasazovat pás a zajistit rameno šroubem s imbusovou hlavou zevnitř kde zavazí bedna s reprákama.........jako sprostých slov na adresu japonců letělo hodně, ale nakonec se to povedlo. Člověk totiž občas místo své modelářské intuice musí věřit návodu
Zde jsem ještě pro jistotu na "prasáka" drátama napojil baterku abych se přesvědčil že mi funguje převodovka.
Zítra snad dám korbu.
Bohužel jsem zjistil že část fotek co jsem dělal mobilem jsem smazal štve mě to protože jsem tam měl koncové náhony před složením a skládání trupové části elektroniky.........ale snad to stačí i takhle.
Re: Trocha exotiky z dálného východu aneb vlhký sen jednoho bývalého tankána.
Koukám že zatím co jsem po telefonu vykecával s Krémákem tak už koukáte na literární cvičení