Tak, tak.Jeden je medzi príjmačom/riadiacou jednotkou a je prepnutý v móde konverzie z pwm na sbus.
Z neho do zväzku káblov zo sady Torro 14 IR, teda je medzi nimi priame spojenie (na foto bez kabeláže sady 14 IR).
Teda vo veži, hneď za týmto 360°otočným prstencom je druhý, ktorý zase konvertuje späť z sbus na pwm.
Všimni si rozdielne zapojenie oboch konverterov.Ten v korbe je zapojený cez konektor výstup a vo veži cez konektor vstup (snáď si to dobre pamätám).
To definuje ako budú pracovať (a jedno tlačítko).
Týmto spôsobom sa dá prepojiť viac pwm zariadení.4 servá niesú maximum.mňa obmedzil v ďalšom využití len 8 kanálový príjmač.
King Tiger ll tamiya Tábor
Re: King Tiger ll tamiya Tábor
facebook.com/warprints
Re: King Tiger ll tamiya Tábor
Tomu říkám super odpověd to jsem pochopil i já díky moc za pomoc .Pepa
Re: King Tiger ll tamiya Tábor
Pánové jak je to vlastně u kinga s pásama jsou levé a pravé a nebo jeden typ otočenej .jde my o to že jsem si objednal kovový na věž a prišly všechny stejné a to by znamenalo že uchyty na věži budou na každé straně jinak.predem diky pepa
Re: King Tiger ll tamiya Tábor
No čistě teoreticky, když si uvědomíme kdy tank vznikl a v jaké situaci se Německo tou dobou nacházelo, je téměř jisté, že pásy nebyly pravé a levé. Tím je myšlena snaha o zjednodušení, zlevnění a urychlení výroby. Pás se skládá z článku s vodícími trny a "hladkého" mezikusu. Prostě byl jeden typ bojového pásu a na druhé straně pouze otočený. Potom byly pásy přepravní jako u Tiger1.
Díval jsem se do literatury o Tigrech, kterou vydal Motor buch Verlag a tam se o pravých a levých pásech taky nezmiňují.
Díval jsem se do literatury o Tigrech, kterou vydal Motor buch Verlag a tam se o pravých a levých pásech taky nezmiňují.
Re: King Tiger ll tamiya Tábor
Díky za radu mě už to vůbec nemyslí vlastně stačí přehodit články a je to vyřešený už tu dovolenou fakt potřebuju loni nebyla a je to znát a nebo začíná ten Němec co schovává věci..pepa
Re: King Tiger ll tamiya Tábor
Jo není zač, od toho to forum máme. Jiná situace byla u Pz-III a Pz-IV. Tam měli "letní", "zimní" a pásy pro východní frontu.