Tiger 1
- Max
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 605
- Registrován: 02 zář 2017, 14:16
- 7
- Lokalita: Dobruška a okolí...
Re: Tiger 1
Tady se to rozjelo.
Super.
Jde o tohoto mazlika.
Tady mi ho hodil sám Google v odkazu...
Video... https://m.youtube.com/watch?v=aqkW082M_VE
To je přesně to co chci stavět.
Jak v HL tak až dodělám RD tak chci stavět v kovu ale na spalovací motor.
(Ale to je výhled na další rok až dva roky.)
Super.
Jde o tohoto mazlika.
Tady mi ho hodil sám Google v odkazu...
Video... https://m.youtube.com/watch?v=aqkW082M_VE
To je přesně to co chci stavět.
Jak v HL tak až dodělám RD tak chci stavět v kovu ale na spalovací motor.
(Ale to je výhled na další rok až dva roky.)
Naposledy upravil(a) Max dne 03 čer 2021, 01:46, celkem upraveno 1 x.
- Max
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 605
- Registrován: 02 zář 2017, 14:16
- 7
- Lokalita: Dobruška a okolí...
Re: Tiger 1
Tady je ještě jiný pohled na Tigra na úzkých pásech... na Warspot.
Tady mají více fotek z vícero stran na úzkých pásech... na Tamiya clubu.
https://www.tamiyaclub.com/showroom_mod ... 76241&id=4
Tady ještě jednou... na stránkách blog.tiger-tank
Tady mají více fotek z vícero stran na úzkých pásech... na Tamiya clubu.
https://www.tamiyaclub.com/showroom_mod ... 76241&id=4
Tady ještě jednou... na stránkách blog.tiger-tank
Re: Tiger 1
Jestli chces stavet tigra ze saumuru tak si kup nova kola, pozdni celoocelova....bez gum
- Max
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 605
- Registrován: 02 zář 2017, 14:16
- 7
- Lokalita: Dobruška a okolí...
Re: Tiger 1
Děkuji za odpověď.
Vyvstává otázka, která mi teď láme hlavu.
Ocelová kola bez gumových Okruží a kola s okružím.
Prošel jsem několik fotek v knihách co mám koupené k Tigrovi a tam jsou fotky tanku co mají pojezdová kola pouze s obručemi.
Resp.to tak vypadá.
Jak to je , mohu poprosit zde do vlákna odpověď? Děkuji.
Honza
Vyvstává otázka, která mi teď láme hlavu.
Ocelová kola bez gumových Okruží a kola s okružím.
Prošel jsem několik fotek v knihách co mám koupené k Tigrovi a tam jsou fotky tanku co mají pojezdová kola pouze s obručemi.
Resp.to tak vypadá.
Jak to je , mohu poprosit zde do vlákna odpověď? Děkuji.
Honza
Re: Tiger 1
Tak určitě záleželo na datu výroby, respektive na výrobní verzi. Takže podle rozdílů v detailech na modelu, bych pak hledal to je za verzi.Max píše: ↑06 čer 2021, 08:40 Vyvstává otázka, která mi teď láme hlavu.
Ocelová kola bez gumových Okruží a kola s okružím.
Prošel jsem několik fotek v knihách co mám koupené k Tigrovi a tam jsou fotky tanku co mají pojezdová kola pouze s obručemi.
Resp.to tak vypadá.
Jak to je , mohu poprosit zde do vlákna odpověď? Děkuji.
"Značenie Early, Mid a Late je akési základné rozdeľovanie modernizačných sérií používané v dnešnej hantýrke modelárov a výrobcov modelov.
V skratke hlavné rozdiely.
Early : starý typ vel. vežičky, dva strieľne na bokoch veže v zadnej časti veže...
Mid : nová vel.vežička, kruhový poklop namiesto pravej strieľne vo veži...
Late : celokovové kolesá, monokulárny zameriavač...
Koncom vojny existovali i mixy : veža Early-korba Late."
URL : https://www.valka.cz/Pz-Kpfw-VI-Ausf-E- ... 122#94055V
Re: Tiger 1
Ak chceš postaviť tank na úzkych pásoch môže to byť stará verzia kolies aj nová.Gumené obruče ,alebo celokovové.
Vonkajšie kolesá s gumenými obručami by museli ísť dole,musel by si priznať miesto zo 6 skrutkami na montáž.
https://pin.it/1k18AEF
Celokovové kolesá sa predávajú tuším aj s jednou radou vonkajších už zdemontovaných.
Gumené mohli byť tak do strednej verzie
Celokovové prišli počas vojny,kde kaučuk bol potrebný na pneumatiky .
Od strednej verzie do konca vojny.
Každý tank Tiger mal ,alebo už nemal niektoré prvky.
Menilo sa to a dochádzalo k obmenám.
Ten čo si kúpil je starý HL.
Veľmi veľa práce,kým sa to bude podobať modelu ...
Toto si prečítaj...
http://www.alanhamby.com/tiger.html
solo
Vonkajšie kolesá s gumenými obručami by museli ísť dole,musel by si priznať miesto zo 6 skrutkami na montáž.
https://pin.it/1k18AEF
Celokovové kolesá sa predávajú tuším aj s jednou radou vonkajších už zdemontovaných.
Gumené mohli byť tak do strednej verzie
Celokovové prišli počas vojny,kde kaučuk bol potrebný na pneumatiky .
Od strednej verzie do konca vojny.
Každý tank Tiger mal ,alebo už nemal niektoré prvky.
Menilo sa to a dochádzalo k obmenám.
Ten čo si kúpil je starý HL.
Veľmi veľa práce,kým sa to bude podobať modelu ...
Toto si prečítaj...
http://www.alanhamby.com/tiger.html
solo
Naposledy upravil(a) solo dne 08 čer 2021, 05:25, celkem upraveno 1 x.
,,Z tohto klubu sa neodchádza, buď Ťa vyhodia,alebo ,,Tu,, zomrieš....,,
Re: Tiger 1
Tak ja uz nevim....je to jak pise Solo, a na konci strany 4 tohoto tveho vlakna mas ode me odkazi, je tam fotka rannejsiho tigra na vagone, ma odmont.jednu radu kol, a kola slozena na vagonu za tankem, tak jak pise Solo, musel by si jednu radu dat pryc a priznat poloosy , pak jsi dal fotku ze Saumuru , ze toho jsi vybral jako svou predlohu, je to jiny tiger nez jsi koupil, proto jsem ti psal ze by si musel koupit nova kola, ale ten tank je samozrejme jiny _pozdni, takze ....budto se pustit do toho co mas(osobne bych teda prodal uzke pasy )nebo si porid jineho tigra pro upravy snadnejsiho a myslim ze ve finale to bude i levnejsi
- Max
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 605
- Registrován: 02 zář 2017, 14:16
- 7
- Lokalita: Dobruška a okolí...
Re: Tiger 1
Mám dlouhý týden po 12-nactkach tak sem koukám přes mobil.
V tom venkovním prostředí kde to teď praží slunce přímo na stěnu tovární haly je hrozný pracovat.
Děkuji všem za upřesnění a rady.
Předchozí stránky vlákna jsem také opětovně prošel.
Zvolím správný postup.
Ještě jednou děkuji a přeji hezký den.
Honza
V tom venkovním prostředí kde to teď praží slunce přímo na stěnu tovární haly je hrozný pracovat.
Děkuji všem za upřesnění a rady.
Předchozí stránky vlákna jsem také opětovně prošel.
Zvolím správný postup.
Ještě jednou děkuji a přeji hezký den.
Honza
Re: Tiger 1
Celá ta záležitost ohledně transportních pásů mi přijde zbytečná. Je to tak dobré na ježdění na vagón vlaku a sjíždění dolů. Tank byl těžký a měrný tlak na cm čtvereční měl velký i s normálními pásy (třena oproti T34), ne ještě tak s úzkými, takže bojové nasazení s těmito pásy nepřipadalo v úvahu, protože tank by mohl někde uváznout.
Je dobré vědět o tom, že to existovalo, ale to je tak asi vše. Tank bych na každý pád postavil na normální pásy. Ale nikomu nebráním v tom, aby transportní pásy použil. Jen jsem zde sdělil svůj názor.
Problém šíře pásů je vidět i u panzeru IV, kde pro boj na východní frontě se používaly "Ostketten", protože šlo vlastně o konstrukční chybu Němců, že tento tank vybavili moc úzkými pásy a tanky měly velký měrný tlak na cm čtvereční. "Ostketten" ale nebylo ideální řešení, olamovaly se kraje článků. Byla to taková provizorka.
Radek
Je dobré vědět o tom, že to existovalo, ale to je tak asi vše. Tank bych na každý pád postavil na normální pásy. Ale nikomu nebráním v tom, aby transportní pásy použil. Jen jsem zde sdělil svůj názor.
Problém šíře pásů je vidět i u panzeru IV, kde pro boj na východní frontě se používaly "Ostketten", protože šlo vlastně o konstrukční chybu Němců, že tento tank vybavili moc úzkými pásy a tanky měly velký měrný tlak na cm čtvereční. "Ostketten" ale nebylo ideální řešení, olamovaly se kraje článků. Byla to taková provizorka.
Radek
- Max
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 605
- Registrován: 02 zář 2017, 14:16
- 7
- Lokalita: Dobruška a okolí...
Re: Tiger 1
Radek - děkuji ti za příspěvek a tvůj názor včetně přiblížení situace kolem panzeru IV.
Toho si cením také protože, každý člověk to cokoliv vidí svýma očima a všimne si toho co ostatní mohou brát jako samozřejmost a nebo si toho nevšimne.
Takže ještě jednou děkuji za objektivní hodnocení situace.
Toho si cením také protože, každý člověk to cokoliv vidí svýma očima a všimne si toho co ostatní mohou brát jako samozřejmost a nebo si toho nevšimne.
Takže ještě jednou děkuji za objektivní hodnocení situace.