Převovky 1:7
Re: Převovky 1:7
Jinak trošku si jejsem jistý kombinací převodovek 1/7 a motory Krick Max Power. Já je mám v Pantheru u převodovek 1/3 a tank má vcelku přijatelnou rychlost po přepočtu dle měřítka 36km/h. Pokud se zkombinuje převodovka 1/7 s Krickem tak to bude ještě méně, tank bude doslova jako šnek i při maximální výchylce páky na rychlost.
Re: Převovky 1:7
Ahoj,já si chystám prácu až na zimu,nejdřív vyzkouším samotné převodovky a až potom bych měnil motory.Materiál mám radši v zásobě než potom čekat na dodávku,taky se může něco rozpadnout a můžu na tom hned pracovat.Díky všem za odkazy na stahováky,až dobarvím germánky a dodělám všechny doplňky tak si je udělám.
milan
milan
Stavím pro radost,na centimetry nehledim!
- CuMeL
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 826
- Registrován: 29 bře 2018, 15:21
- 6
- Lokalita: České Budějovice
Re: Převovky 1:7
Já je koupil do svého BVP tady:Radek píše: ↑24 led 2021, 14:48 Maji je i tady:
https://www.rctank.de/7-1-Getriebe-aus- ... II-IV-IS-2
Radek
https://www.beami-trade.eu/military-rcm ... l-d718.htm
Jsem zvědav na jejich vlastnosti
Re: Převovky 1:7
len pre informáciu uvádzam základnú informáciu , ktorú zrejme väčsina ľudí ktorí už prevodovky menili pozná
dávnejšie som si robil pre svoju informáciu hrubý prehľad prevodoviek na trhu 1:3, 1:4, 1:5, 1:7
Je jasne vidieť že čím vačší prevodový pomer tam je , musí byť namontovany rýchlejší motor, kvôli zachovaniu cca rovnakých otáčok na výstupe.
Predpokladá sa že motor s vyšsím prevodom bude mať na výstupe vyšší krútiaci moment pri cca rovnakých otáčkach
výstupného hriadelu
rozdiely sú samozrejmé
- pri jednotlivých výrobcoch
- použitom materiály,
plastove
zinkozliatinove
mosadzne
ocelove ....
- uložení prevodových kolies
- typy ozubenia, (kolmé, šikmé/priečne, V....)
uvediem jeden priklad kvoli predstave
jeden vyrobca
pomer 1:3 otačky motora cca 13 000
pomer 1:4 otačky motora cca 22 000 - 25 000
iný výrobca
pomer 1:5 otačky motora cca 18 000
pomer 1:7 otačky motora cca 28 000
ak sa nemylim KrickMax ma cca 7500 - 12000 otáčok (6 - 12 V)
môj postreh s týmto motorom v tanku T34 , štandardna ocelová prevodovka 1:4 , elektronika ELMOD
bateria 2S (7,4V) pomalší, slabší ako štandardny motor na prevodovke 1:4
bateria 3S (11,1V) pomalší ale výrazne silnejší ako štandardny motor na prevodovke 1:4 (plus 25 - 30%)
dávnejšie som si robil pre svoju informáciu hrubý prehľad prevodoviek na trhu 1:3, 1:4, 1:5, 1:7
Je jasne vidieť že čím vačší prevodový pomer tam je , musí byť namontovany rýchlejší motor, kvôli zachovaniu cca rovnakých otáčok na výstupe.
Predpokladá sa že motor s vyšsím prevodom bude mať na výstupe vyšší krútiaci moment pri cca rovnakých otáčkach
výstupného hriadelu
rozdiely sú samozrejmé
- pri jednotlivých výrobcoch
- použitom materiály,
plastove
zinkozliatinove
mosadzne
ocelove ....
- uložení prevodových kolies
- typy ozubenia, (kolmé, šikmé/priečne, V....)
uvediem jeden priklad kvoli predstave
jeden vyrobca
pomer 1:3 otačky motora cca 13 000
pomer 1:4 otačky motora cca 22 000 - 25 000
iný výrobca
pomer 1:5 otačky motora cca 18 000
pomer 1:7 otačky motora cca 28 000
ak sa nemylim KrickMax ma cca 7500 - 12000 otáčok (6 - 12 V)
môj postreh s týmto motorom v tanku T34 , štandardna ocelová prevodovka 1:4 , elektronika ELMOD
bateria 2S (7,4V) pomalší, slabší ako štandardny motor na prevodovke 1:4
bateria 3S (11,1V) pomalší ale výrazne silnejší ako štandardny motor na prevodovke 1:4 (plus 25 - 30%)
Re: Převovky 1:7
Máš pravdu,
došel jsem ke stejnému poznání, je to tak, jak píšeš. Jakmile to dál zpřevodují, třeba o jeden stupeň hned tam vrazí v Číně motor s vyššími otáčkami, aby zůstaly zachovány otáčky na výstupu převodovky a tím i mizerné jízdní vlastnosti. Nevím proč to tak dělají, ale je to tak. Já jsem u jednoho tanku měnil převodovky 1:3 za 1:4 a pěkné černé motory letěly ven a místo nich původní z převodovky 1:3 jinak by se s tím nedalo jezdit...
Radek
došel jsem ke stejnému poznání, je to tak, jak píšeš. Jakmile to dál zpřevodují, třeba o jeden stupeň hned tam vrazí v Číně motor s vyššími otáčkami, aby zůstaly zachovány otáčky na výstupu převodovky a tím i mizerné jízdní vlastnosti. Nevím proč to tak dělají, ale je to tak. Já jsem u jednoho tanku měnil převodovky 1:3 za 1:4 a pěkné černé motory letěly ven a místo nich původní z převodovky 1:3 jinak by se s tím nedalo jezdit...
Radek
scoutT34 píše: ↑17 kvě 2021, 10:17 len pre informáciu uvádzam základnú informáciu , ktorú zrejme väčsina ľudí ktorí už prevodovky menili pozná
dávnejšie som si robil pre svoju informáciu hrubý prehľad prevodoviek na trhu 1:3, 1:4, 1:5, 1:7
Je jasne vidieť že čím vačší prevodový pomer tam je , musí byť namontovany rýchlejší motor, kvôli zachovaniu cca rovnakých otáčok na výstupe.
Predpokladá sa že motor s vyšsím prevodom bude mať na výstupe vyšší krútiaci moment pri cca rovnakých otáčkach
výstupného hriadelu
rozdiely sú samozrejmé
- pri jednotlivých výrobcoch
- použitom materiály,
plastove
zinkozliatinove
mosadzne
ocelove ....
- uložení prevodových kolies
- typy ozubenia, (kolmé, šikmé/priečne, V....)
uvediem jeden priklad kvoli predstave
jeden vyrobca
pomer 1:3 otačky motora cca 13 000
pomer 1:4 otačky motora cca 22 000 - 25 000
iný výrobca
pomer 1:5 otačky motora cca 18 000
pomer 1:7 otačky motora cca 28 000
ak sa nemylim KrickMax ma cca 7500 - 12000 otáčok (6 - 12 V)
môj postreh s týmto motorom v tanku T34 , štandardna ocelová prevodovka 1:4 , elektronika ELMOD
bateria 2S (7,4V) pomalší, slabší ako štandardny motor na prevodovke 1:4
bateria 3S (11,1V) pomalší ale výrazne silnejší ako štandardny motor na prevodovke 1:4 (plus 25 - 30%)
Re: Převovky 1:7
Ahoj,chtěl bych znát názor a radu čím a jak je nejlepší mazat převodovky,dík za jakýkoliv poznatek
milan
milan
Stavím pro radost,na centimetry nehledim!
Re: Převovky 1:7
Prevodovky,každý asi mastí tým čo má...
Ja osobne používam plastickú vazelínu.
Nemení skupenstvo a nemá na ňu vplyv voda.
Chlapi tu písali o spreji na reťaz na motorku.
Ide o to,aby ti Tvoju vazelínu nevyhádzalo veľmi rýchlo od motora ...
Najvyššie otáčky.
Ostatné ozubené kolieska sú už do pomala.
Tak tam sa udrží..
Zakrytuj si prevodovku,lebo vazelínu budeš mať po celom tanku.
solo
Ja osobne používam plastickú vazelínu.
Nemení skupenstvo a nemá na ňu vplyv voda.
Chlapi tu písali o spreji na reťaz na motorku.
Ide o to,aby ti Tvoju vazelínu nevyhádzalo veľmi rýchlo od motora ...
Najvyššie otáčky.
Ostatné ozubené kolieska sú už do pomala.
Tak tam sa udrží..
Zakrytuj si prevodovku,lebo vazelínu budeš mať po celom tanku.
solo
,,Z tohto klubu sa neodchádza, buď Ťa vyhodia,alebo ,,Tu,, zomrieš....,,
Re: Převovky 1:7
Ahoj,po delší doběJsem se dokopal ke kon ečnému řešení převodovek 7:1.Originá byly rychlé,motorzý z 4:1 žádný viditelný rozdíl,motory kric max pover rychlost dobrá-ztráta síly protože mám origo desku taigen takže napětí jen 7,2V,teď jsem namontoval motory heng long 13500ot Rychlost je tak akorát(žádná formula, ale příjemný plazivec)síla zůstala.Teď jsu spokojený,je to nejlepší kombinace ze všech co jsem vyzkoušel-Tigr cca 8kg
Stavím pro radost,na centimetry nehledim!
Re: Převovky 1:7
Presne.
Je to len potvrdenie toho, čo bolo prezentované.
Motory s vysokými otáčkami likvidujú prevodový stupeň.
Je to dobrá výmena.
A asi najľahšia.
solo
Je to len potvrdenie toho, čo bolo prezentované.
Motory s vysokými otáčkami likvidujú prevodový stupeň.
Je to dobrá výmena.
A asi najľahšia.
solo
,,Z tohto klubu sa neodchádza, buď Ťa vyhodia,alebo ,,Tu,, zomrieš....,,
Re: Převovky 1:7
Já jsem došel k podobnému závěru jako Ty. Sice u převodovek 1:4, převodovku 1:7 zatím nemám. Ta převodovka 1:4 měla krásné motory v černé barvě, ale nakonec tam šla motory z převodovek 1:3 a ještě jeden převod navíc jako redukce.
Nevím, proč to tak dělají, asi mají nějakou stanovenou rychlost a na tu se snaží pořád dostat.
U systému Heng long 6.0 a 7.0 to řeší spuštěním pomalého chodu pro "Začátečníky", ale na kroutícím momentu to určitě něco ubere a do kopce bude nutno stejně přešaltrovat na rychlý pojezd, jinak to asi model neutáhne.
Radek
Nevím, proč to tak dělají, asi mají nějakou stanovenou rychlost a na tu se snaží pořád dostat.
U systému Heng long 6.0 a 7.0 to řeší spuštěním pomalého chodu pro "Začátečníky", ale na kroutícím momentu to určitě něco ubere a do kopce bude nutno stejně přešaltrovat na rychlý pojezd, jinak to asi model neutáhne.
Radek
milan 88 píše: ↑12 bře 2022, 12:43 Ahoj,po delší doběJsem se dokopal ke kon ečnému řešení převodovek 7:1.Originá byly rychlé,motorzý z 4:1 žádný viditelný rozdíl,motory kric max pover rychlost dobrá-ztráta síly protože mám origo desku taigen takže napětí jen 7,2V,teď jsem namontoval motory heng long 13500ot Rychlost je tak akorát(žádná formula, ale příjemný plazivec)síla zůstala.Teď jsu spokojený,je to nejlepší kombinace ze všech co jsem vyzkoušel-Tigr cca 8kg