Stavba Gaz-66 z WPL B 24

Odpovědět
Uživatelský avatar
spitfiremk1
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 414
Registrován: 29 led 2011, 17:38
13
Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov

Stavba Gaz-66 z WPL B 24

Příspěvek od spitfiremk1 »

Tak tady je dokončen další můj kousek..Koupil jsem WPL B 24 a WPL B-36 Ural a oba jsem skřížil dohromady..Z Uralu jsem si vypůjčil radionástavbu, kterou jsem upravil na gazíka, hlavně v partii podběhů zadní nápravy, které jsem zkrátil pouze na jednu nápravu, oproti 6x6 , kde jsou podběhy dlouhé na dvě osy za sebou a vypadalo by to blbě, stejně, jako i prodávaný model na čínském obchodu, kde na Gazík jen namontovali boudu z Urala beze změn..K nástavbě jsou vyrobeny funkční sklápěcí žebříky do dveří, otevírací držáky kanystrů, které jsou vypilovány z 1 CM silného plastu, který ani nevím, jak se jmenuje..Je dostatečně tvrdý na pilování, dobře se krájí a pěkně se do něj vtláčí detaily. Na zadní stěně jsou doplněny držáky antén. Na nádržích jsou víčka z uzávěrů vršků od zubní pasty puffy Kabina je zasklena vymalována a zrcátka dostala orig. uchycení se sklápěním. Převodovka je původní, s motorem 180 a je posazena níže pod rám, aby kardany (kovové) nebyly zlomeny pod velkým úhlem a netrpěly cukáním odporem od křížů. Jízda je perfektně klidná. Obě nápravy dostaly kovový upgrade, v podobě kovových soukolí, ložisek kol..celková patina na akrylový povrch vozu, je dělaná řídkým blátem ředěným vodou a kapkou duvilaxu, aby to hned neslezlo..Regulátor je malý 20A s volitelnou brzdou, na pohon stačí, jako u všech mých WPL 2S lipolka a to na cca 20-30 min normálního ježdění.Pružiny jsou změkčeny odejmutím plastových atrap pérového svazku a model péruje jen na kovových listech. Čili model se nemusí zatěžovat, aby se dosáhlo menší tvrdosti a šetří se tím baterie a veškerá elektronika.

https://spitfiremk1.rajce.idnes.cz/Gaz_66_1_16/
nejde li o život, jde o hov .......
Odpovědět

Zpět na „Kolová technika“