StuG IV asiatam
Re: StuG IV asiatam
hoši, musíte si vybírat ruský tanky a ne německý, tam je ten svár na prasáka, žádná preciznost:-D
V týmu s Drozd60,
IS-7, T-10, Kraz 255V + podval; IS-3; KV-85; T-90; Faun; MAZ
IS-7, T-10, Kraz 255V + podval; IS-3; KV-85; T-90; Faun; MAZ
Re: StuG IV asiatam
Ber to čistě jako tip na zlepšení..
Žádná metoda není dokonalá a výběr je na tobě.
Jde o to zkoušet různé možnosti a vybrat tu, která ti vyhovuje.
Žádná metoda není dokonalá a výběr je na tobě.
Jde o to zkoušet různé možnosti a vybrat tu, která ti vyhovuje.
Re: StuG IV asiatam
Faly má pravdu
Shotku doufám že je to aspoň lepší než ty sváry co tam byly z výroby, a au budu dělat něco dalšího tak už si na to dám větší pozor tohle už nechám být tak jak je.
Shotku doufám že je to aspoň lepší než ty sváry co tam byly z výroby, a au budu dělat něco dalšího tak už si na to dám větší pozor tohle už nechám být tak jak je.
Re: StuG IV asiatam
jasně že má pravdu, já si rusa taky vybral
Re: StuG IV asiatam
Rusa si nevybíráš, Rus si vybírá tebe
Re: StuG IV asiatam
Tak jsem StuGa trochu projel ve sněhu, ale ty převodovky jsou moc slabé a taky se to boří takže ty ostkeketteny budou dobrá volba
Re: StuG IV asiatam
Ještě bych se chtěl zeptat ohledně pojezdu a vany. Mám kupovat kovové kola a vanu, nebo mám stávající plastovou vyztužit jako je na odkazu na fórum že kterého jsem čerpal?
Převodovky: Mám koupit nové kovové (to souvisí i podle vany) nebo nové silnější motory do stávajících převodovek s plastovými koly?
3. Věc, jak řešíte nějaké uchycení děla u tanků bez věže, vím že jsou řízené servy, ale mám tam nechat ten stávající držák nebo mám udělat jiný, protože tento se mi zdá dost fórový a taky se mu asi nebude moct chtít otáčet do stran.
Převodovky: Mám koupit nové kovové (to souvisí i podle vany) nebo nové silnější motory do stávajících převodovek s plastovými koly?
3. Věc, jak řešíte nějaké uchycení děla u tanků bez věže, vím že jsou řízené servy, ale mám tam nechat ten stávající držák nebo mám udělat jiný, protože tento se mi zdá dost fórový a taky se mu asi nebude moct chtít otáčet do stran.
Re: StuG IV asiatam
Já mám Pz IV, takže něco málo vím.
Kola hnací kovová a napínací kovová s napínákem, pojezdová kola kovová a pásy kovové. Vlastní vanu mám plastovou. Kovová vana asi moc nepřinese, jen další váhu-vanu vyztužit. a nechat plastovou. To co jsem viděl je vlastně totéž co máš z plastu, jen je to odlitek ze zinko-slitiny.
Převodovky kovové, jen dát pozor, aby Ti tam vešly. Mám tam 1:5, ale motory jsou moc rychlé, chtělo by to pomaleji.
Pokud Ti tam vejdou, tak 1:4 a redukce, ale prostorově to tam našlapat bude obtížné. Převodovky zásadně s ocelovými ozubenými koly, žádná zinkoslitina nebo mosaz.
Ohledně hlavně Ti neporadím, nemám zkušenost.
Doufám, že třeba můj návrh někdo další zkoriguje.
Radek
Kola hnací kovová a napínací kovová s napínákem, pojezdová kola kovová a pásy kovové. Vlastní vanu mám plastovou. Kovová vana asi moc nepřinese, jen další váhu-vanu vyztužit. a nechat plastovou. To co jsem viděl je vlastně totéž co máš z plastu, jen je to odlitek ze zinko-slitiny.
Převodovky kovové, jen dát pozor, aby Ti tam vešly. Mám tam 1:5, ale motory jsou moc rychlé, chtělo by to pomaleji.
Pokud Ti tam vejdou, tak 1:4 a redukce, ale prostorově to tam našlapat bude obtížné. Převodovky zásadně s ocelovými ozubenými koly, žádná zinkoslitina nebo mosaz.
Ohledně hlavně Ti neporadím, nemám zkušenost.
Doufám, že třeba můj návrh někdo další zkoriguje.
Radek
Re: StuG IV asiatam
Díky, tohle jsem potřeboval slyšet
Přemýšlel jsem nad koly od asiatamu (tenčí paprsky, no prostě hezčí ), ale to by byl problém s dopravou.
Jaké napínáky a jak jsou tým uchycené?
Místa tam je docela málo, a hlavně je to nízké.
Přemýšlel jsem nad koly od asiatamu (tenčí paprsky, no prostě hezčí ), ale to by byl problém s dopravou.
Jaké napínáky a jak jsou tým uchycené?
Místa tam je docela málo, a hlavně je to nízké.
Re: StuG IV asiatam
Lože kanonu a "kolíbku" předělat. Uvědom si, že potřebuješ dvě osy otáčení - nahoru/dolů a do stran.
Na problematiku napínáků je zde specislista Solo. Už to tady řešil a rád Ti zodpoví případné dotazy.
Na zpomalení modelů používáme motory Krick. Jsou stejně velké, ale mají menší otáčky a větší kroutící moment. Pořádně si prostuduj fórum, už se to tady taky řešilo.
Na problematiku napínáků je zde specislista Solo. Už to tady řešil a rád Ti zodpoví případné dotazy.
Na zpomalení modelů používáme motory Krick. Jsou stejně velké, ale mají menší otáčky a větší kroutící moment. Pořádně si prostuduj fórum, už se to tady taky řešilo.