CC-01 8x8 ,FUNKČNÍ POHON 8X8
- Max
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 605
- Registrován: 02 zář 2017, 14:16
- 7
- Lokalita: Dobruška a okolí...
Re: CC-01 8x8 ,FUNKČNÍ POHON 8X8
Jak se fabrika - zaměstnavatel rozjela tak není moc času na stavbu a jsem pořád v práci včetně víkendu .
Samozřejmě opět udělám fotky z průběhu pokračování a video z jízd venku v terénu.
Přeci jen Tamiya CC-01 v 8x8 jezdí jen tento jeden model.
Trochu se mění situace a po dokončení stavby jde na další fázi stavba skutečná a v realitě.
Nikoliv malí RC model.
(Prozradím jen, že to bude na parní pohon a také 8x8).
Samozřejmě opět udělám fotky z průběhu pokračování a video z jízd venku v terénu.
Přeci jen Tamiya CC-01 v 8x8 jezdí jen tento jeden model.
Trochu se mění situace a po dokončení stavby jde na další fázi stavba skutečná a v realitě.
Nikoliv malí RC model.
(Prozradím jen, že to bude na parní pohon a také 8x8).
- Max
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 605
- Registrován: 02 zář 2017, 14:16
- 7
- Lokalita: Dobruška a okolí...
Re: CC-01 8x8 ,FUNKČNÍ POHON 8X8
U mě po jízdních zkouškách zpět na stůl.
Při velké váze modelu se deformuji pneumatiky.
Jak jsem je koupil tak jsou bez vložek v pneu a nejsou lepené na disk.
Měl jsem za to, že se váha rozloží na celý model když je tak dlouhý a pneu se nebudou bortit.
Opak je pravda.
Třetina profilu pláště je díky váze na stranách vyboulena a dělá to problém při zatčení a souběžném přejetí nerovnosti terénu a škube diferenciálem.
Zkráceně dif dostal na prdel a musím ho vyměnit.
Musel jsem zkrátit a zaoblit i prodloužení ramen, které se chytá kamenů a větviček na zemi.
Viditelná deformace při úmyslnem deformovani pláště.
Tady je foto po úpravě ramene a podložení disku podložkou 0,4 mm pro vysunutí disku dál od těhlice a prodloužení ramena.
Podložka 0,4 mm to výrazně zlepšila. Vznikl prostor pro plášť.
Jedeme dál.
Při velké váze modelu se deformuji pneumatiky.
Jak jsem je koupil tak jsou bez vložek v pneu a nejsou lepené na disk.
Měl jsem za to, že se váha rozloží na celý model když je tak dlouhý a pneu se nebudou bortit.
Opak je pravda.
Třetina profilu pláště je díky váze na stranách vyboulena a dělá to problém při zatčení a souběžném přejetí nerovnosti terénu a škube diferenciálem.
Zkráceně dif dostal na prdel a musím ho vyměnit.
Musel jsem zkrátit a zaoblit i prodloužení ramen, které se chytá kamenů a větviček na zemi.
Viditelná deformace při úmyslnem deformovani pláště.
Tady je foto po úpravě ramene a podložení disku podložkou 0,4 mm pro vysunutí disku dál od těhlice a prodloužení ramena.
Podložka 0,4 mm to výrazně zlepšila. Vznikl prostor pro plášť.
Jedeme dál.
- Max
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 605
- Registrován: 02 zář 2017, 14:16
- 7
- Lokalita: Dobruška a okolí...
CC-01 8x8 ,FUNKČNÍ POHON 8X8
Musel jsem posunout kabinu dozadu a mírně nahoru aby to sedělo vůči nápravě.
Rám za kabinu jsem vymýšlel z čeho to udělat a při návštěvě Hornbachu.
Koukal jsem na držáky jízdních kol. Tím držákem si pověsite jízdní kola na zeď. Párkrát jsem to obrátil v ruce a nakonec jsem to vzal a udělám z toho rám za kabinu.
Je to z kovu tak to něco vydrží a hlavně rádius horní části je už hotový.
Když jsem tam byl vzal jsem i 2x tyče z hliníku 8 a 10 mm v délce 1.m.na další fázi stavby.
Rám za kabinu jsem vymýšlel z čeho to udělat a při návštěvě Hornbachu.
Koukal jsem na držáky jízdních kol. Tím držákem si pověsite jízdní kola na zeď. Párkrát jsem to obrátil v ruce a nakonec jsem to vzal a udělám z toho rám za kabinu.
Je to z kovu tak to něco vydrží a hlavně rádius horní části je už hotový.
Když jsem tam byl vzal jsem i 2x tyče z hliníku 8 a 10 mm v délce 1.m.na další fázi stavby.
- Max
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 605
- Registrován: 02 zář 2017, 14:16
- 7
- Lokalita: Dobruška a okolí...
CC-01 8x8 ,FUNKČNÍ POHON 8X8
Nějaké to řezání a tvarování a rám za kabinu je hotový. Otočil jsem auto kolama vzhůru a kabinka je od země 1 cm.
Tak i držák jízdních kol má jiný úkol.
Pohled po vrácení na kola a záběr na ukotvení rámu který má průměr 9 mm. K tomu nově předělány držák posunuté kabiny.
Kabinka půjde ještě dolů,protože musím dát zpět přední pohon přední převodovky pro pohon 8x8. Teď na kolech stojí v 6x6. Pohon na 8x8 doznal update a dal jsem jinou hnací hřídel.
Tak i držák jízdních kol má jiný úkol.
Pohled po vrácení na kola a záběr na ukotvení rámu který má průměr 9 mm. K tomu nově předělány držák posunuté kabiny.
Kabinka půjde ještě dolů,protože musím dát zpět přední pohon přední převodovky pro pohon 8x8. Teď na kolech stojí v 6x6. Pohon na 8x8 doznal update a dal jsem jinou hnací hřídel.
- rmichalbarna
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 09 říj 2016, 07:34
- 8
- Lokalita: Most
- Max
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 605
- Registrován: 02 zář 2017, 14:16
- 7
- Lokalita: Dobruška a okolí...
Re: CC-01 8x8 ,FUNKČNÍ POHON 8X8
Děkuji Michale.
Snažím se vytvořit něco co nikdy neexistovalo a technické mouchy mě doprovází. Nemůžu stavět co už někdo, někde postavil.
Ale na tvoji motorku Michale se sajdkarou nemám. Ruční práce a výroba motorky na koleni jak se říká tak Tu budu obdivovat do mého důchodu.
Něco tak malinkého může jezdit na vlastní pohon a ještě mít ovládání na RC. Komu čest tomu čest.
Snažím se vytvořit něco co nikdy neexistovalo a technické mouchy mě doprovází. Nemůžu stavět co už někdo, někde postavil.
Ale na tvoji motorku Michale se sajdkarou nemám. Ruční práce a výroba motorky na koleni jak se říká tak Tu budu obdivovat do mého důchodu.
Něco tak malinkého může jezdit na vlastní pohon a ještě mít ovládání na RC. Komu čest tomu čest.
- Max
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 605
- Registrován: 02 zář 2017, 14:16
- 7
- Lokalita: Dobruška a okolí...
CC-01 8x8 ,FUNKČNÍ POHON 8X8
Při dnešním lítání po úřadech a obchodech jsem našel KIK obchod.
Tak jsem tam zašel a šmejdil.
Našel jsem pár drobností na smrtikladivo.
Bude se to hodit na vytvoření ložné plochy.
Lámal jsem si hlavu z čeho plochu vzadu na modelu udělat aby byla pevná a lehká. To aby model nenabiral na váze.
Pomůže toto prkénko na maso do kuchyně z dost pevného plastu. Lehké, pevné, pružné a za pár korun.
Vedle v regálů byla z totožného plastu i ta krabice třeba na elektroniku modelu.
Vzadu na konci plochy modelu je na fotce vidět černý ochranný rám na ochranu při převrácení modelu a ten je z ABS plastu a je to klika elektronického rozvaděče.
Bez strojního zařízení stavím model podle rčení a hesla. : "Jednoduchost a účelnost."
Tak jsem tam zašel a šmejdil.
Našel jsem pár drobností na smrtikladivo.
Bude se to hodit na vytvoření ložné plochy.
Lámal jsem si hlavu z čeho plochu vzadu na modelu udělat aby byla pevná a lehká. To aby model nenabiral na váze.
Pomůže toto prkénko na maso do kuchyně z dost pevného plastu. Lehké, pevné, pružné a za pár korun.
Vedle v regálů byla z totožného plastu i ta krabice třeba na elektroniku modelu.
Vzadu na konci plochy modelu je na fotce vidět černý ochranný rám na ochranu při převrácení modelu a ten je z ABS plastu a je to klika elektronického rozvaděče.
Bez strojního zařízení stavím model podle rčení a hesla. : "Jednoduchost a účelnost."
- Max
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 605
- Registrován: 02 zář 2017, 14:16
- 7
- Lokalita: Dobruška a okolí...
Re: CC-01 8x8 ,FUNKČNÍ POHON 8X8
Už se blížím do finiše.
Tak to budu ladit jen venku a videa budou.
Dneska jen ladění zadní plochy.
Plast toho prkénka co jsem včera koupil je pružný, pevný a lehce se opracovava. Je to hodně podobné PSH ale není to PSH. Je hodně podobný PLA.
Dneska jen toto včetně držáku plochy.
Pak do kolbenky na noční.
Tak to budu ladit jen venku a videa budou.
Dneska jen ladění zadní plochy.
Plast toho prkénka co jsem včera koupil je pružný, pevný a lehce se opracovava. Je to hodně podobné PSH ale není to PSH. Je hodně podobný PLA.
Dneska jen toto včetně držáku plochy.
Pak do kolbenky na noční.
- Max
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 605
- Registrován: 02 zář 2017, 14:16
- 7
- Lokalita: Dobruška a okolí...
CC-01 8x8 ,FUNKČNÍ POHON 8X8
Dneska v deštivém dni jsem si odskočil od skutečného auta kvůli dešti k modelu a jen pár drobností na modelu.
Rám kabiny je je z hliníku s nějakou úpravou, protože provrtat ho je dost problém jak je pevný. Do příčných trubek jsem zalepil strojní pryskyřicí šrouby pro spojení vodorovných příček se svislou.
Pryskyřice je dvousložkova a doba zpracování 4.min.a pak tvrdne 30.min.a vytvoří pevný materiál hodně podobný kovů. Tato se používá na opravy závitu např. v karterech motoru.
Rám kabiny je je z hliníku s nějakou úpravou, protože provrtat ho je dost problém jak je pevný. Do příčných trubek jsem zalepil strojní pryskyřicí šrouby pro spojení vodorovných příček se svislou.
Pryskyřice je dvousložkova a doba zpracování 4.min.a pak tvrdne 30.min.a vytvoří pevný materiál hodně podobný kovů. Tato se používá na opravy závitu např. v karterech motoru.
- Max
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 605
- Registrován: 02 zář 2017, 14:16
- 7
- Lokalita: Dobruška a okolí...