teplota řídicí jednotky
teplota řídicí jednotky
.mám HL tiger 1,16 bez kouře a zvuku.zatěsnil jsem podvozek pro jízdu v terénu, ale na těchto stránkách je vyfocená řj. s chlazením větráčkem.dost to dobře tomu nerozumím, protože jinde tady se zase doporučuje zatěsnit korbu i shora kvůli vodě a nečistotám.tzn.-má význam --honit-- uvnitř korby větráčkem vzduch, když se tam nedostane chladný čerstvý nebo je dobré udělat sání a výfuky tanku s řj. v samostaném prostoru a skutečně chladit?na poli rc jsem začátečník, takže se raději zeptám.předem díky za odpovědi
- Barraka
- Zakladatel
- Příspěvky: 208
- Registrován: 15 led 2009, 12:02
- 15
- Lokalita: Chrást u Poříčan (nedaleko Českého brodu)
Re: teplota řídicí jednotky
Ahoj, nevím přesně který obrázek máš na mysli, ale pravděpodobně nepůjde o chlazení jednotky, nýbrž o vylepšený kouřový modul - to se děla běžně z větráčků do PC.
----------------------------------------------------------------------------
Můj tank : Tiger I - časná verze - (101/501 Batalion "LAH")
Můj tank : Tiger I - časná verze - (101/501 Batalion "LAH")
Re: teplota řídicí jednotky
A kdyby to byl větrák řídící jednotky tak si nemyslím že by se někomu podařilo utěsnit tank natolik aby se tam horním dílem (ať už mřížkama na motor,nebo věží) nedostal vzduch.
Jde ve skutečnosti oto že větráčkem nic nezkazíš ale když bude jednotka špatně v Číně vyrobena jako se to stalo mě(všude po jednotce pokapaný cín) tak ti nepomůže ani lednice
Jde ve skutečnosti oto že větráčkem nic nezkazíš ale když bude jednotka špatně v Číně vyrobena jako se to stalo mě(všude po jednotce pokapaný cín) tak ti nepomůže ani lednice
Re: teplota řídicí jednotky
díky chlapi.pouze jsem to popletl .super stránečky.omlouvám se a ještě jednou díky