Jarin píše: ↑23 bře 2020, 23:37
Taky moc pěkná práce kolego.. A neboj olejovky jsou super když je dostaneš do packy tak je to pohoda..Je dobrý si je vymáčknout na karton ten trochu toho oleje vypije a líp se pak s nimi dělá....Jinak taky jak živej až ho zaprášíš a nebude se tak lesknout bude to pecka
Díky za tip a pochvalu, pod barvy dávám papírovou kuchyňskou utěrku.
A až to uschne, tak jako další krok jsem myslel, že to fouknu matnym akrylem, aby to zafixoval a zkusim nějaký odřeniny, ale zasychá to docela pomalu na můj vkus...
Oleje všeobecně schnou dlouho a nechce to uspěchat. Možná třeba fénem ale já to osobně při větších plochách nechávám tak 5dní a zkusím třeba na malém kousku rukou jak to vypadá a pak pokračuji. Lak by to pak mohl celé pokazit když by to nebylo pořádně proschlé mohlo by se to zkrabatit. Používám laky od Ammo jak lesklý tak matný...když se to stříká pistolí tak to schne už při stříkání jen to chce vychytat ředění.. To musí každý vyzkoušet
Paráda, vypadá jako skutečnej První Panther jsem taky dělal olejovkama, fixoval jsem to na závěr matným lakem a je to v pohodě, takže se toho nemusíš bát. Lak jsem měl Vallejo pro použití v airbrushi, hlavně to chce správně naředit aby nestékal. Případné nedokonalosti se pak ještě dají doladit pigmentama (bláto/písek) nebo to projet po tankodromu, zaprášení neutírat....ale zafixovat
Protože nedávno dorazily pomalejší převodovky, které se mi po dlouhém hledání podařilo sehnat, pustil jsem se do výměny, aby čekání na zaschnutí olejovek rychleji uteklo.
Do samotné operace s výměnou se mi popravdě vůbec nechtělo, protože bylo jasné, že to nebude jen o povolení a utažení pár šroubů.
Rozměr nového motoru s převodovkou je totiž o cca 3mm delší a tudíž nesedí do montážních otvorů. Proto bylo třeba celek upravit a zkrátit. Bližší ohledání ukázalo, že pastorek motoru je poměrně široký a zbytečně prodlužuje celou konstrukci, tak jsem se ho rozhodl fiknout a klec převodovky celou posunout blíž. Na fotkách je vidět stav před a po a taky srovnání obou verzí vedle sebe. Nafotil jsem to, kdyby se to někomu náhodou hodilo.
No a protože po zpětné montáži mi to prostě nedalo a byl jsem zvědavý na výsledný efekt, tak jsem na to hodil narychlo pásy a projel. Ani jsem nenatahoval gumové okolky pojezdových kol, protože to půjde ještě do laku a nechtělo se mi s tím moc drbat
Zpomalení je vidět výrazné a teď už jsem konečně s výsledkem spokojenej.
Co na to říkáte pánové?
Pecka plazivec to je a ty pásy jak jsou volný tomu taky sluší moc bych je nešponoval ale to ti ukáže až jízda v terénu...
Jinak ty motory s těmi převody jsi vymyslel super...
Jarin píše: ↑25 bře 2020, 23:55
Pecka plazivec to je a ty pásy jak jsou volný tomu taky sluší moc bych je nešponoval ale to ti ukáže až jízda v terénu...
volný pásy tomu sluší, mám to taky tak, ale přesně jak píšeš, v terénu se ukáže, u téčka je problém na hnacím kole, jakmile je pás moc volnej, tak při větším odporu začne už přeskakovat..
Ale víceméně to už mám celkem odladěný z dřívějška, až tam vrátim ty gumový nákružky, tak se to ještě sice trochu napne, ale i tak by měly mít pořád ještě vůli, prostě tak akorát..
Ahoj no pokud nechceš po olejích čekat dlouho, tak je řeď kobaltovým sixaktivem SCHNUTÍ SE VÝRAZNĚ ZKRÁTÍ - vyrábí třeba Umton. Já jen abys nepotřeboval dvě pětiletky na jeden model