Vlečka na železnici
Re: Vlečka na železnici
Díky chlapi ....
Není to technicky nemožné. Jde o rozložení hmotnosti na jednotlivé nápravy. Na čtyřosáku jsem vezl zatím nejvyšší hmotnost 92 kg a to jednou v Trutnově a pak teď ve Strážnici ( Kulda se synkem ) . Od zatížení vagónu se musí ještě odečíst položení nohou na krátký vagón. Jde tedy o zatížení max. 20-25 kg na nápravu, které i koleje či výhybky v praxi vydrží a šestiosý vagón tedy zátěž 150kg může zvládnout.
Jenže ..... U tříosých podvozku už musí být prostřední dvojkolí posuvné do stran ( už to mám realizované na kanónu ), kvůli projíždění oblouků a výhybek. Vzhledem k technickému řešení kluzným ložiskem pro prostřední dvojkolí, by stejně na tu nápravu nemohla být taková zátěž. Výsledkem by bylo nižší celkové zatížení vagónu a ne celých 150kg. Ono by to asi vydrželo, ale za cenu nižší životnosti ložisek prostředních dvoujkolí. Na rovnou kolej se může postavit cokoliv, ale musí to také projet i oblouky a výhybky a tady je poměrový nejmenší rádius oblouku 3x "ostrejší" než ve skutečnosti.
Rešením pro "nadcenty" tedy je si na vagóny lehnout ....
Není to technicky nemožné. Jde o rozložení hmotnosti na jednotlivé nápravy. Na čtyřosáku jsem vezl zatím nejvyšší hmotnost 92 kg a to jednou v Trutnově a pak teď ve Strážnici ( Kulda se synkem ) . Od zatížení vagónu se musí ještě odečíst položení nohou na krátký vagón. Jde tedy o zatížení max. 20-25 kg na nápravu, které i koleje či výhybky v praxi vydrží a šestiosý vagón tedy zátěž 150kg může zvládnout.
Jenže ..... U tříosých podvozku už musí být prostřední dvojkolí posuvné do stran ( už to mám realizované na kanónu ), kvůli projíždění oblouků a výhybek. Vzhledem k technickému řešení kluzným ložiskem pro prostřední dvojkolí, by stejně na tu nápravu nemohla být taková zátěž. Výsledkem by bylo nižší celkové zatížení vagónu a ne celých 150kg. Ono by to asi vydrželo, ale za cenu nižší životnosti ložisek prostředních dvoujkolí. Na rovnou kolej se může postavit cokoliv, ale musí to také projet i oblouky a výhybky a tady je poměrový nejmenší rádius oblouku 3x "ostrejší" než ve skutečnosti.
Rešením pro "nadcenty" tedy je si na vagóny lehnout ....
Re: Vlečka na železnici
Ale mám ešte jedno úplne iné riešenie dieta
Ja už som začal v Strážnici som mal 100.1 kg dnes mãm už iba 99.5 kg
Ja už som začal v Strážnici som mal 100.1 kg dnes mãm už iba 99.5 kg
Naposledy upravil(a) scoutT34 dne 24 led 2019, 21:52, celkem upraveno 1 x.
Re: Vlečka na železnici
Nebo přebytky odříznout ....
Re: Vlečka na železnici
A já čekal že nás donutíte zhubnout
- rmichalbarna
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 09 říj 2016, 07:34
- 8
- Lokalita: Most
Re: Vlečka na železnici
No dobře, tak já teda budu jenom divák! Řezat nic nebudu, protože nemám nadváhu ale podvýšku. Na svojí váhu mám malou výšku.
Naposledy upravil(a) rmichalbarna dne 25 led 2019, 05:42, celkem upraveno 1 x.
Re: Vlečka na železnici
Neměl bys teda tím pádem víc jíst, abys trochu povyrostl?rmichalbarna píše:No dobře, tak já teda budu jenom divák! Řezat nic nebudu, protože nemám nadváhu ale podvýšku. Na svojí váhu mám malou výšku.
Re: Vlečka na železnici
Díky ale tentokrát to pára nebude .......
- rmichalbarna
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 09 říj 2016, 07:34
- 8
- Lokalita: Most
Re: Vlečka na železnici
Luxus Petře
V týmu s Drozd60,
IS-7, T-10, Kraz 255V + podval; IS-3; KV-85; T-90; Faun; MAZ
IS-7, T-10, Kraz 255V + podval; IS-3; KV-85; T-90; Faun; MAZ