Torro Panther Ausf.G
Re: Torro Panther Ausf.G
Tyto převodovky jsem měl v Kingovi, teď leží na stole! Jsou moc "rychlé" a proto potřebují redukce do pomala. Mají výhodu, že jsou poměrně malé a redukce se na ně dají relativně snadno aplikovat. Jinak, jak říká jeden kolega ze zdejšího fora: "Je to pořád jenom čína."
Ohledně vany. Asi bych koupil tu kompletní kovovou variantu s kolama, pásama a převodovkama. Převodovky taky žádnej velkej zázrak, ale ujdou a máš po starostech.
Ohledně vany. Asi bych koupil tu kompletní kovovou variantu s kolama, pásama a převodovkama. Převodovky taky žádnej velkej zázrak, ale ujdou a máš po starostech.
Re: Torro Panther Ausf.G
Díky za info Já se právě chtěl vyhnout zásahům do převodovky (vkládání redukce) zatím s tím nemám žádné praktické zkušenosti tak nechci nic pokazit. Vanu už mám bohužel koupenou, vzal jsem ji holou jen s torzními tyčemi, pomalu si ji skládám, dokoupil jsem kola, pak hnací a napínací kola a teď mi zbývají jen převodovky. V původním podvozku mám 1/3 ty se mi zdají moc rychlé, kluci mi ale poradilu že rozjezdy a brždění se bude dát poladit na Elmodu. Protože jak jsem psal podvozek z původního Panthera chci zachovat tak jsem právě uvažoval o nových převodovkách, pokud možno co nejpomalejších a bez redukce, tu bych možná dodělal časem až bude víc zkušeností.
Re: Torro Panther Ausf.G
No, když to je právě ten problém. Ve své podstatě je úplně jedno jaký je ten tzv. poměr (3/1, 4/1, 5/1). Aby model jezdil modelově a ne jako formule, tak se bohužel redukcím nevyhneš. Rozdíl v převodovkách je pouze v provedení ložisek a kvalitě převodových kol, i když o té se zde již taky diskutovalo.
Re: Torro Panther Ausf.G
Vidím teda že redukcím se nevyhnu Zkusím na nějakém setkání okoukat jak máte ty redukce pořešené a potom bych je dodatečně dodělal.
Re: Torro Panther Ausf.G
otestoval som úspešne inú možnosť podstatného zníženia rýchlosti tanku bez použitia pridavných prevodoviek
- jednoduchšiu
- lacnejšiu
ako ste si určite všimli prevodovky '1:3', '1:4' resp '1:5'
sa okrem počtu ozubených kolies líšia aj typmi motorov
s rôznymi otáčkami od cca 13000 1:3 po 22000 1:4 , 1:5
na stranke
https://www.axels-modellbau-shop.de/kat ... motor.html
som našiel motory ktoré sú podstatne silnejšie a hlavne pomalšie ako štandardné motory v tankoch
a môžem potvrdiť to čo je napisane k týmto motorom
zatial som motory otestoval v tanku TAMYIA SHERMAN (tank bol aj na akcii v Aši)
Môžem z vlastných aj PAJAKových skúsenosti povedať že tank iba s vymenenými motormi (v pôvodnej prevodovke TAMIYA) jazdi plynulejšie
a pomalšie ako tank TAMIYA PANTHER G s povodnými motormi doplnenými o redukčné prevodovky. (Až sa mi zdá že je to až veľmi pomaly.)
Určite bude možnosť (ak sa nestane niečo nepredvídané) vidiet obidva tanky na akcii
B17 MEMORY - Bořená Hora u Sedlčan 21. 4. 2018
tieto motory sú veľkostne zhodné s motormi v prevodovkach od firiem TORRO, HENGLONG, TAIGEN...
motory by mali byt dostupne aj u predajcu PECKAMODEL
- jednoduchšiu
- lacnejšiu
ako ste si určite všimli prevodovky '1:3', '1:4' resp '1:5'
sa okrem počtu ozubených kolies líšia aj typmi motorov
s rôznymi otáčkami od cca 13000 1:3 po 22000 1:4 , 1:5
na stranke
https://www.axels-modellbau-shop.de/kat ... motor.html
som našiel motory ktoré sú podstatne silnejšie a hlavne pomalšie ako štandardné motory v tankoch
a môžem potvrdiť to čo je napisane k týmto motorom
zatial som motory otestoval v tanku TAMYIA SHERMAN (tank bol aj na akcii v Aši)
Môžem z vlastných aj PAJAKových skúsenosti povedať že tank iba s vymenenými motormi (v pôvodnej prevodovke TAMIYA) jazdi plynulejšie
a pomalšie ako tank TAMIYA PANTHER G s povodnými motormi doplnenými o redukčné prevodovky. (Až sa mi zdá že je to až veľmi pomaly.)
Určite bude možnosť (ak sa nestane niečo nepredvídané) vidiet obidva tanky na akcii
B17 MEMORY - Bořená Hora u Sedlčan 21. 4. 2018
tieto motory sú veľkostne zhodné s motormi v prevodovkach od firiem TORRO, HENGLONG, TAIGEN...
motory by mali byt dostupne aj u predajcu PECKAMODEL
Re: Torro Panther Ausf.G
videl jse, ten tank v krasne u ase a opravdu to jezdi moc pekne, ja premyslel podobnym smerem- motory co se pouzivaji do crawleru, s velkym kroutakem a pomale na rychlost, plynule rozjezdy
Re: Torro Panther Ausf.G
Chlapi nepomáháte mi spíš mi motáte hlavu. Ale pokud by šlo vyměnit pouze motor za jiný s vyšším kroutícím momentem a nižšími otáčkami a motor by byl kompatabilní s převodovkou do tanku tak bych to stejně jako Vy viděl jako nejjednodušší řešení Určitě se na nějaké akci tento rok setkáme tak to můžem probrat a rád bych to i okouknul naživo.
Re: Torro Panther Ausf.G
Ještě k motorům jen pro zajímavost www.megamotor.cz spousta motorů i s převodovkama.Pepa
Re: Torro Panther Ausf.G
Kolega má s těmi motory pravdu, jen musíš kromě otáček hledět i na rozměry. Já osel jsem koupil dva šikovné motory pro expedičku, jen jsem přehlédl rozměry a když přišly, zjistil jsem, že jsou tak velké, že nevlezou ani do Tigra, ne tak do Pz III. Pokud mají motory nižší otáčky a větší krouťák a k tomu stejné rozměry, je to to nejlepší řešení. Redukce jsou jen další komplikace i když to s nimi funguje dobře.
Radek
Radek
Re: Torro Panther Ausf.G
urcite je nutne odskusat vymenu motorov
na roznych prevodovkach
ja som ale presvedceny ze vymena motorov vyrazne posunie plynulost jazdy
chcem objednat dalsie motory a dat ich do klasickej prevodovky Taigen 1:3 v T34
takze ked to odskusam urcite napisem
na roznych prevodovkach
ja som ale presvedceny ze vymena motorov vyrazne posunie plynulost jazdy
chcem objednat dalsie motory a dat ich do klasickej prevodovky Taigen 1:3 v T34
takze ked to odskusam urcite napisem