Ašský Kübelwagen Tamiya

Uživatelský avatar
scoutT34
PzKpfw V - Panther
PzKpfw V - Panther
Příspěvky: 697
Registrován: 11 zář 2015, 15:47
9
Lokalita: Hrubá Borša

Re: Ašský Kübelwagen Tamiya

Příspěvek od scoutT34 »

Ahoj
nechcem robit reklamu ale pripájam link na motorčeky
kupil som ich na ALLIEXPRES cena cca 2,3 EUR

https://www.aliexpress.com/item/12GA-DC ... st=ae803_3

existuju motor s prevodovkami na rozne napatie a rôzne prevodové pomery, takže si treba vybrať ten správny
samozrejme vzhľadom na veľkosť motoru a prevodovky je výkon obmedzený ale cena nieje likvidačná a dá sa otestovať

PS:
mam v LT 38 verziu 6 -12 V 100 otáčok
kupil som aj verziu 6 - 12 V 200 otačok ale ten už je slabší ale zase dvakrát rýchlejší
hranicak11
PzKpfw VI - Tiger
PzKpfw VI - Tiger
Příspěvky: 1069
Registrován: 23 lis 2013, 13:01
11
Lokalita: Krásná u Aše

Re: Ašský Kübelwagen Tamiya

Příspěvek od hranicak11 »

david742 píše:Zdravím ahoj ,
Jojo , s tím ozubeným kolem na spodku tuším problém hlavně v trávě - byť drobné. Máme rozestavěný Brouk od Revellu a taky na tomto podvozku.
Převodový poměr jsi zachoval originální z Nanda , nebo jsi upravoval do pomala ?
Skaut tu nabízí zajímavé převodovky i s motorkem.
Osobně bych rád zachoval co nejvíce interieru a tak bojujeme s místem.
Plánovali jsme přední nápravu kyvnou jako je např. u traktorů ,jenže zas byl boj o místo kam umístit servo , buď spolujezdcovi pod nohy ,nebo nad přední nápravu a to mu zas nebudou výkyvy nápravy dělat dobře :evil:
Navíc i když se to nezdá , tak brouk má i přes shodné vnější rozměry uvnitř méně místa , než KdF.
Takže to máš bez zakrytování? NN je to ten od Nandy to jsem nikterak neupravoval.
david742
PzKpfw IV
PzKpfw IV
Příspěvky: 253
Registrován: 15 črc 2015, 17:50
9
Lokalita: Česká Metuje 110

Re: Ašský Kübelwagen Tamiya

Příspěvek od david742 »

Zdravím ahoj ,
zatím to máme poskládáno na sucho a jsme ve fázi , kdy máme uchycenu zadní nápravu. U přední řešíme jak ji uchytit (zda napevno nebo kyvně) a hlavně zda to vše nezpomalit nějakou šikovnou převodovkou , protože Nanda je přeci jen podvozek pro WRC. Škoda ,že v tomto měřítku jsou nereálné koncové převody , protože to je tajemství úspěchu originální KdF .
Díky Scoute . Právě na to jsem myslel. Ono v tom LT-38 asi o moc více místa nebude a navíc nám stačí jeden motor s převodovkou. puffy
Řešíme to s námořnickou rozvahou , protože jak říká kolega PetrNC : "co má kozy , nebo kola s tím jsou dříve , či později problémy " :lol: :lol: :lol:
Naposledy upravil(a) david742 dne 23 srp 2017, 09:53, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „KdF 82 - Kubelwagen“