Vlek PM 34
- rmichalbarna
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 09 říj 2016, 07:34
- 8
- Lokalita: Most
Vlek PM 34
Kolegové malý dotaz,nevíte co to je?Nějaké informace?Až dodělám podval tak se pustím do tohodle.
Naposledy upravil(a) rmichalbarna dne 02 črc 2017, 07:04, celkem upraveno 1 x.
Re: Vojenský vlek
Ahoj
jedná se o přepravník mostu PM-34 (právě nakláda most) k mostnímu tanku MT-34.
Jedná se tedy o úzce specializovaný přívěs.
Přepravník je vyroben z předních náprav podvalníku P-32.
Více info na nebo SZ:
https://forum.valka.cz/topic/view/82617#302710
https://forum.valka.cz/topic/view/13287#47348
jedná se o přepravník mostu PM-34 (právě nakláda most) k mostnímu tanku MT-34.
Jedná se tedy o úzce specializovaný přívěs.
Přepravník je vyroben z předních náprav podvalníku P-32.
Více info na nebo SZ:
https://forum.valka.cz/topic/view/82617#302710
https://forum.valka.cz/topic/view/13287#47348
- rmichalbarna
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 09 říj 2016, 07:34
- 8
- Lokalita: Most
Vlek PM 34
Děkuji za parádní informace.Kolega mi poslal jen tenhle obrázek,tak jsem nevěděl.Do důchodu mám co dělat.Dostavim podvalník a pustím se do MT34 a potom začnu stavět tenhle přívěs.
Naposledy upravil(a) rmichalbarna dne 02 črc 2017, 07:05, celkem upraveno 1 x.
Re: Vlek PM 34
Pro stavbu MT-34 stačí sehnat cnc (2D)
frezku.
frezku.
- rmichalbarna
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 09 říj 2016, 07:34
- 8
- Lokalita: Most
Re: Vlek PM 34
2D, že to jsou jen plošné díly ( obecné křivky a otvory ) a tedy velmi jednoduché na výrobu.
- rmichalbarna
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 09 říj 2016, 07:34
- 8
- Lokalita: Most
Re: Vlek PM 34
To jsem pochopil.Jen jak udělat tu mechaniku ovladani mostu.
- Ivan
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1340
- Registrován: 03 dub 2013, 12:08
- 11
- Lokalita: Absolova 89, 624 00 Brno
Re: Vlek PM 34
T-141, viz nahoře, je určena pouze pro přepravu mostovek, jak bylo uvedeno...
Stavění mostu zajišťuje tank pomocí lan a pák, podobně jako u MT-55A.
U MT-55A a M48 AVLB se využívá hydrauliky.
Nicméně, roztažení a narovnání se stále děje pomocí lana jdoucí přes tvarovanou páku.
To je vidět od 1. do 6. sekundy v ohybu mostovky.
Stavění mostu zajišťuje tank pomocí lan a pák, podobně jako u MT-55A.
U MT-55A a M48 AVLB se využívá hydrauliky.
Nicméně, roztažení a narovnání se stále děje pomocí lana jdoucí přes tvarovanou páku.
To je vidět od 1. do 6. sekundy v ohybu mostovky.
Tankistům ZDAR
Ivan, pplk. v.v., Učitel katedry tanků, VAAZ Brno.
http://dragonstanks.rajce.idnes.cz/
Ivan, pplk. v.v., Učitel katedry tanků, VAAZ Brno.
http://dragonstanks.rajce.idnes.cz/
Re: Vlek PM 34
Tak tak, vše je ovladano pomocí lan a pak. Ale u tohoto mostu je to složitější. Pokládání mostu bych přirovnal k AM-55 - pomocí lan.
U mostu z MT-34 je ale jen jedno lano pro pokladami a rozevirani mostu...
U mostu z MT-34 je ale jen jedno lano pro pokladami a rozevirani mostu...
Re: Vlek PM 34
Jj přesně tak.PetrNC píše:2D, že to jsou jen plošné díly ( obecné křivky a otvory ) a tedy velmi jednoduché na výrobu.
Na MT-34 je to doposud 125 řezných metrů ve sklolaminatu ( 0,3 - 1 mm ) a k tomu 4 x 10 000 děr 0,8 mm do pojezdovych plechů mostu.
Naposledy upravil(a) mladas dne 11 črc 2017, 23:04, celkem upraveno 1 x.