Ivanův podvalník S7H-OYS5 pro tahač MB AHSVS, 1:16
- Ivan
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1340
- Registrován: 03 dub 2013, 12:08
- 11
- Lokalita: Absolova 89, 624 00 Brno
Re: Ivanův Mercedes Benz AHSVS, 8x8, 1:16
Z ABS jsem vytiskl pohyblivou část krku.
Slepeno a zabroušeno
Ještě zatmelit a dolepit...
Slepeno a zabroušeno
Ještě zatmelit a dolepit...
Tankistům ZDAR
Ivan, pplk. v.v., Učitel katedry tanků, VAAZ Brno.
http://dragonstanks.rajce.idnes.cz/
Ivan, pplk. v.v., Učitel katedry tanků, VAAZ Brno.
http://dragonstanks.rajce.idnes.cz/
- rmichalbarna
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 09 říj 2016, 07:34
- 8
- Lokalita: Most
Re: Ivanův Mercedes Benz AHSVS, 8x8, 1:16
Moc pěkný Ivane!To bude parádní podval.
- Ivan
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1340
- Registrován: 03 dub 2013, 12:08
- 11
- Lokalita: Absolova 89, 624 00 Brno
Re: Ivanův Mercedes Benz AHSVS, 8x8, 1:16
Dokončil jsem nejdůležitější část krku.
V pevné části je umístěn motorek s převody a pomocí "kliky" ve tvaru kotouče a odpruženého táhla bude zdvíhat a spouštět pohyblivý díl.
To zejména pro potřebném nastavení při najíždění a připojování k tahači.
Je vidět otvor, kterým povede další kabeláž a drážka pro pneumatické potrubí.
V pevné části je umístěn motorek s převody a pomocí "kliky" ve tvaru kotouče a odpruženého táhla bude zdvíhat a spouštět pohyblivý díl.
To zejména pro potřebném nastavení při najíždění a připojování k tahači.
Je vidět otvor, kterým povede další kabeláž a drážka pro pneumatické potrubí.
Tankistům ZDAR
Ivan, pplk. v.v., Učitel katedry tanků, VAAZ Brno.
http://dragonstanks.rajce.idnes.cz/
Ivan, pplk. v.v., Učitel katedry tanků, VAAZ Brno.
http://dragonstanks.rajce.idnes.cz/
- Ivan
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1340
- Registrován: 03 dub 2013, 12:08
- 11
- Lokalita: Absolova 89, 624 00 Brno
Re: Ivanův Mercedes Benz AHSVS, 8x8, 1:16
Konečně jsem se rozhodl pro rozmístění prvků.
Hlavní rozvaděč vzduchu
Hlavní rozvaděč vzduchu
Tankistům ZDAR
Ivan, pplk. v.v., Učitel katedry tanků, VAAZ Brno.
http://dragonstanks.rajce.idnes.cz/
Ivan, pplk. v.v., Učitel katedry tanků, VAAZ Brno.
http://dragonstanks.rajce.idnes.cz/
- rmichalbarna
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 09 říj 2016, 07:34
- 8
- Lokalita: Most
Re: Ivanův Mercedes Benz AHSVS, 8x8, 1:16
Ivane to je nádhera! Je to hodně promyšlený.
- Ivan
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1340
- Registrován: 03 dub 2013, 12:08
- 11
- Lokalita: Absolova 89, 624 00 Brno
Re: Ivanův Mercedes Benz AHSVS, 8x8, 1:16
Ahoj.
Dokončil jsem modul elektroniky pro řízení podvalníku.
Následuje konečná montáž pneumatiky a elektroniky (zatím bez noh a krku) a testování.
Držte mi palce.
O osvětlení jsem zatím moc nepřemýšlel.
Tahač a podvalník budou na sobě nezávislé, nebudou propojené kabelem.
Ale vymyslel jsem, jak bezdrátově ovládat blinkry a brzdy podvalníku, pokud tahač zatočí, nebo když ho odpojím a odjede. (Hallové sondy, Ne555, ..)
Uvidíme ...
Dokončil jsem modul elektroniky pro řízení podvalníku.
Následuje konečná montáž pneumatiky a elektroniky (zatím bez noh a krku) a testování.
Držte mi palce.
O osvětlení jsem zatím moc nepřemýšlel.
Tahač a podvalník budou na sobě nezávislé, nebudou propojené kabelem.
Ale vymyslel jsem, jak bezdrátově ovládat blinkry a brzdy podvalníku, pokud tahač zatočí, nebo když ho odpojím a odjede. (Hallové sondy, Ne555, ..)
Uvidíme ...
Naposledy upravil(a) Ivan dne 11 čer 2017, 15:32, celkem upraveno 4 x.
Tankistům ZDAR
Ivan, pplk. v.v., Učitel katedry tanků, VAAZ Brno.
http://dragonstanks.rajce.idnes.cz/
Ivan, pplk. v.v., Učitel katedry tanků, VAAZ Brno.
http://dragonstanks.rajce.idnes.cz/
- rmichalbarna
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1355
- Registrován: 09 říj 2016, 07:34
- 8
- Lokalita: Most
- Ivan
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1340
- Registrován: 03 dub 2013, 12:08
- 11
- Lokalita: Absolova 89, 624 00 Brno
Re: Ivanův Mercedes Benz AHSVS, 8x8, 1:16
Zapojil jsem pneu podvozku a stávající, dočasnou elektroniku.
Jak jsem zjistil, pneu ventily, možná celá konstrukce, mi nedovoluje zdvíhat plošinu pomalu.
Čtyři samostatné pneumatické okruhy jsem zamýšlel pro zajištění vodorovné polohy plošiny.
Je to vývoj...
Zítra chci udělat správný vzduchojem a desku pro připojení krku.
To rychlé zdvíhání a spouštění mě trápí.
Zajímá mě váš názor. Mám pokračovat?
Zatím jde stále o testovací vzorek...
Jak jsem zjistil, pneu ventily, možná celá konstrukce, mi nedovoluje zdvíhat plošinu pomalu.
Čtyři samostatné pneumatické okruhy jsem zamýšlel pro zajištění vodorovné polohy plošiny.
Je to vývoj...
Zítra chci udělat správný vzduchojem a desku pro připojení krku.
To rychlé zdvíhání a spouštění mě trápí.
Zajímá mě váš názor. Mám pokračovat?
Zatím jde stále o testovací vzorek...
Naposledy upravil(a) Ivan dne 12 čer 2017, 19:48, celkem upraveno 3 x.
Tankistům ZDAR
Ivan, pplk. v.v., Učitel katedry tanků, VAAZ Brno.
http://dragonstanks.rajce.idnes.cz/
Ivan, pplk. v.v., Učitel katedry tanků, VAAZ Brno.
http://dragonstanks.rajce.idnes.cz/
Re: Ivanův Mercedes Benz AHSVS, 8x8, 1:16
Jasně že pokračuj ......
K tomu napouštění válců. Zkusil bych prostě mechanické škrtící ventily na přívodech vzduchu k jednotlivým sekcím válců. Standardních komerčních výrobků je na trhu dostatek ( např. http://eshop.intratech.cz/sroubeni/3cmv ... i-ventily/; https://www.stasto.cz/katalog/proudove- ... ntily.aspx ; atd. ), ale je zde samozřejmě otázka vhodné velikosti a především ceny.
K tomu napouštění válců. Zkusil bych prostě mechanické škrtící ventily na přívodech vzduchu k jednotlivým sekcím válců. Standardních komerčních výrobků je na trhu dostatek ( např. http://eshop.intratech.cz/sroubeni/3cmv ... i-ventily/; https://www.stasto.cz/katalog/proudove- ... ntily.aspx ; atd. ), ale je zde samozřejmě otázka vhodné velikosti a především ceny.