Ašský Kübelwagen Tamiya
-
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1069
- Registrován: 23 lis 2013, 13:01
- 11
- Lokalita: Krásná u Aše
Ašský Kübelwagen Tamiya
Zdravím pánové , na bazaru jsem sehnal tento kousek (statiku), původně jsem to měl k Vánocům ale .... Kdyby jste měl někdo nějaký nápad jak to rozhýbat, nebo odkaz na net kde se to řeší, tak sem sním
- Jarin
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1122
- Registrován: 21 srp 2010, 21:58
- 14
- Lokalita: Kobylisy Prag 8
Re: Ašský Kübelwagen Tamiya
Hezkej kousek.. Myslím že bude hezkej i jako statika ... Ty si poradíš to strach nemám..
Kingtiger Sd.kfz. 182
Re: Ašský Kübelwagen Tamiya
Zdravím ,
řešíme podobný problém s broukem od Revellu . Chtěli bychom z něho postavit válečnou tzv. štábní verzi. Existovali v menším množství (asi 600 ks.) na podvozku kdf.82 a 92- hnaná jen zadní náprava , nebo kdf.87 - pohon všech kol.
Na kdf.82 - 92 je asi idealní budˇ zadní náprava z motorizované verze Tamiya , nedávno jsem tuším na ebay našel starší inzerát na samostatně prodávanou převodovku Tamiya . Další cesta je jakýkoliv proporcioání model s hnaným zadkem. Je potřeba dodržet světlost - originál měl koncové převody v kolech (nemá osu náprav ve středu kola) , podobně jako později Praga V3S.
Asiatam bohužel prodává u kdf.82 z náhradních dílů jen kola s disky a to ještě na můj vkus i dost draho . Možná by stálo za vyzkoušení je kontaktovat a přeptat se na případný prodej některých dalších komponentů do kdf.
V každém případě s jen jednou hnanou nápravou to nebude moc do terénu. To originál řešil právě převody v kolech.
Kdf.87 by šlo postavit na podvozku Carisma GT16 desert beetle 4WD - to je model brouka s pohonem všech kol v měřítku 1:16.
V každém případě se nebráním žádné výměně zkušeností a technologií . Když jsme asi před měsícem pořídily stavebnici brouka, tak jsem o jejím zprovoznění mluvil s PETREM NC , ten měl nápad se zprovozněním pomocí motorků ze serv.
V každém případě přeju , atˇ se s kdf. daří
řešíme podobný problém s broukem od Revellu . Chtěli bychom z něho postavit válečnou tzv. štábní verzi. Existovali v menším množství (asi 600 ks.) na podvozku kdf.82 a 92- hnaná jen zadní náprava , nebo kdf.87 - pohon všech kol.
Na kdf.82 - 92 je asi idealní budˇ zadní náprava z motorizované verze Tamiya , nedávno jsem tuším na ebay našel starší inzerát na samostatně prodávanou převodovku Tamiya . Další cesta je jakýkoliv proporcioání model s hnaným zadkem. Je potřeba dodržet světlost - originál měl koncové převody v kolech (nemá osu náprav ve středu kola) , podobně jako později Praga V3S.
Asiatam bohužel prodává u kdf.82 z náhradních dílů jen kola s disky a to ještě na můj vkus i dost draho . Možná by stálo za vyzkoušení je kontaktovat a přeptat se na případný prodej některých dalších komponentů do kdf.
V každém případě s jen jednou hnanou nápravou to nebude moc do terénu. To originál řešil právě převody v kolech.
Kdf.87 by šlo postavit na podvozku Carisma GT16 desert beetle 4WD - to je model brouka s pohonem všech kol v měřítku 1:16.
V každém případě se nebráním žádné výměně zkušeností a technologií . Když jsme asi před měsícem pořídily stavebnici brouka, tak jsem o jejím zprovoznění mluvil s PETREM NC , ten měl nápad se zprovozněním pomocí motorků ze serv.
V každém případě přeju , atˇ se s kdf. daří
Re: Ašský Kübelwagen Tamiya
Ahoj,
já sem se chtěl pustit do brouka 1/16, ale mezitím jsem nějak skočil na modely 1/6.
Tady fotky jak jsem měl rozvrženou stavbu
Podvozek sem koupil za cca 4.000,- Kč byl to ranec, ale tehdy ani asiatam kubela neměl - teď se mi to doma válí.
A tady funkční výsledek z dílny německého kolegy
já sem se chtěl pustit do brouka 1/16, ale mezitím jsem nějak skočil na modely 1/6.
Tady fotky jak jsem měl rozvrženou stavbu
Podvozek sem koupil za cca 4.000,- Kč byl to ranec, ale tehdy ani asiatam kubela neměl - teď se mi to doma válí.
A tady funkční výsledek z dílny německého kolegy
Re: Ašský Kübelwagen Tamiya
Ahoj,hranicak11 píše:Zdravím pánové , na bazaru jsem sehnal tento kousek (statiku), původně jsem to měl k Vánocům ale .... Kdyby jste měl někdo nějaký nápad jak to rozhýbat, nebo odkaz na net kde se to řeší, tak sem sním es/PB250906-001.jpg[/img]
ja som poriešil Rolls Royce 1:16 takto: (stále neviem vkladať fotky, tak dávam odkaz na album)
https://peterprievidza.rajce.idnes.cz/Rolls_Royce_1_16/
ešte pridám krátke video z jazdy. Je to poháňané servom cez planétovú prevodovku a diferenciál.
https://youtu.be/imJEpfvpTyw
Naposledy upravil(a) peter dne 27 lis 2015, 06:22, celkem upraveno 1 x.
Re: Ašský Kübelwagen Tamiya
Zdravím ,
osobně bych rád zachoval interier, což právě vylučuje jak tvůj podvozek, tak i Carisma. Určitě je ale zajímavý ten od kolegy z německa.
V každém případě já a určitě i kolega , jež toto vlákno založil moc děkujeme za každý tip .
osobně bych rád zachoval interier, což právě vylučuje jak tvůj podvozek, tak i Carisma. Určitě je ale zajímavý ten od kolegy z německa.
V každém případě já a určitě i kolega , jež toto vlákno založil moc děkujeme za každý tip .
Re: Ašský Kübelwagen Tamiya
Co je na fotce od neckeho sofera kdf je dost podobne Tamce TT 01 , univerzal podvozek s kardanem a rameny, na TT01 jsem mel postavena auta od drift , rally az po off road ale to je 1:10...
-
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 1069
- Registrován: 23 lis 2013, 13:01
- 11
- Lokalita: Krásná u Aše
Re: Ašský Kübelwagen Tamiya
Já se po tom pídil a na fotce je podvozek Xray M18 4WD. Kubelwagen byl hnanej jen na zadek (to vím), ale nechci s tím jezdit jen po koberci tak proto 4x4
Re: Ašský Kübelwagen Tamiya
Pusť se do toho Xraye - ať mám inspiraci a důvod se k tomu vrátit
Re: Ašský Kübelwagen Tamiya
Zdravím ,
na Asiatam se objevily zajímavé náhradní díly na kdf . Třeba kovová přední náprava - nehnaná.
na Asiatam se objevily zajímavé náhradní díly na kdf . Třeba kovová přední náprava - nehnaná.