Tak takto jsem to za čas provozu řešil úplně stejně už loni... Je vidět, že máme asi stejnou technickou múzu, co našeptává..co chci, až to praskne, tak vyřešit jiné držáky napínacích kladek..Dát je na společný průběžný hřídel napříč vanou a ramena vytvarovat (vypilovat) z cca desítky alu-plechu. Nebude to mít tendenci ohýbat se tahem pásu, zlepší se i stopa pásu v pojezdu.
Na videu z tvého rajčete jsem slyšel pohyby a zvuky při střelbě kulometu, jako u orig.řídící jednotky. Takže máš vysílací bednu komplikovanou jako já? Dva vysílače-jeden na regulátor (Graupner) a zbrojní systémy někde vedle z původní vysílačky?
T 34/85 Torro
- spitfiremk1
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 414
- Registrován: 29 led 2011, 17:38
- 13
- Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov
Re: T 34/85 Torro
nejde li o život, jde o hov .......
Re: T 34/85 Torro
Ještě mám každý vysílač zvlášť a když se sejdeme jeden řídí druhý střílí Kola se mi trochu vrklají všechna, uvidím jestli přes zimu na to bude čas. Co převodovka, máš původní?
- spitfiremk1
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 414
- Registrován: 29 led 2011, 17:38
- 13
- Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov
Re: T 34/85 Torro
Zdar! Když už jsem sem dal příspěvky jednou, tak s dovolením ještě jednou:
Už jsem ho skoro prodal, ale mám tak malou zahradu, že se mi tam nic většího nevejde. Uplácal jsem si malou dráhu a potom to proháněl i po zbytku zahrádky. Nakonec jsem musel doma ve vaně osprchovat pásy, neb ho mám v poličce nam postelí. Nosím ho na zahradu v batohu.
https://housen.rajce.idnes.cz/T-_34_Torro/
Už jsem ho skoro prodal, ale mám tak malou zahradu, že se mi tam nic většího nevejde. Uplácal jsem si malou dráhu a potom to proháněl i po zbytku zahrádky. Nakonec jsem musel doma ve vaně osprchovat pásy, neb ho mám v poličce nam postelí. Nosím ho na zahradu v batohu.
https://housen.rajce.idnes.cz/T-_34_Torro/
- spitfiremk1
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 414
- Registrován: 29 led 2011, 17:38
- 13
- Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov
Re: T 34/85 Torro
Ahoj.
úpravy jsou logické, hlavně změkčení pérování. Pochopil jsem dobře, že používáš jeden regl a pomocí serva s mikrovypínači vypínáš jednotlivé motory při zatáčení? Konečně to vidím v reálu. Takto jsem uvažoval taky, nakonec zvítězily dva regly. Nakonec toto je i maketové ježdění, protože téčka se stejně nedokázala otočit na fleku protiběžným chodem pásů, a navíc i projet s třicetčtyřkou zatáčku plynule bylo umění, Vždycky se muselo v určitých intervalech natvrdo brzdit jedna strana. Moc citlivé ty brzdy nebyly. Za to se rády pálily. Alespoň na našem VT 34 u nehodového vlaku..Mimo jiné máš pěkné odkazy na rajčeti. Auta a stavební stroje dělám taky.
https://spitfiremk1.rajce.idnes.cz/Buld ... avba_na_RC
úpravy jsou logické, hlavně změkčení pérování. Pochopil jsem dobře, že používáš jeden regl a pomocí serva s mikrovypínači vypínáš jednotlivé motory při zatáčení? Konečně to vidím v reálu. Takto jsem uvažoval taky, nakonec zvítězily dva regly. Nakonec toto je i maketové ježdění, protože téčka se stejně nedokázala otočit na fleku protiběžným chodem pásů, a navíc i projet s třicetčtyřkou zatáčku plynule bylo umění, Vždycky se muselo v určitých intervalech natvrdo brzdit jedna strana. Moc citlivé ty brzdy nebyly. Za to se rády pálily. Alespoň na našem VT 34 u nehodového vlaku..Mimo jiné máš pěkné odkazy na rajčeti. Auta a stavební stroje dělám taky.
https://spitfiremk1.rajce.idnes.cz/Buld ... avba_na_RC
nejde li o život, jde o hov .......
Re: T 34/85 Torro
Tak jest, jeden regulátor, jede to pěkně plynule od nuly. To zatáčení se chová zajímavě, když při jízdě přeruším přívodu k motoru tento úplně nezastaví, ale jen zpomalý. Při rozjezdu s vypnutým přívodem si motor udrží svůj brzdný účinek a tank se mi točí kolem zastaveného pásu.
Buldozer máš pěkně udělaný!!!
Buldozer máš pěkně udělaný!!!