T 34/85 Torro
-
- PzKpfw II
- Příspěvky: 43
- Registrován: 11 črc 2009, 10:38
- 15
- Lokalita: ROHATEC, okr. Hodonín.
Re: T 34/85 Torro
Tady máš něco: http://www.modelforum.cz/viewtopic.php? ... y#p1570749
Re: T 34/85 Torro
Moc pěkný. Také o něm už pár let uvažuji. Ještě jedna nebo dvě projíž'dky s originálem a už mně to dostane..
Re: T 34/85 Torro
Tak jsem měl možnost kutit v dílně a tak jsem tank rozebral,vybrousil vzpěry z vany atd a pracuji na bytelném spodku...foto přidám časem,teď jsou to spíše kusy plechu na hromádce. Jinak do každého kola dám ložisko,ale bohužel to vyjde na spoustu peněz, měl by někdo odkaz na levná ložiska např. vnotřní rozměr 2,5mm, nebo 3mm?
Re: T 34/85 Torro
Tak včera jsem se k večeru dostal k místní liberecké 34. Má výfuky na boku místo na zádi atd...válečný kus to zrovna není....ještě jsem nekoukal do literatury, z jakého období pochází....ale pěkné to vidět....
https://pecalezec.rajce.idnes.cz/T_-34_ ... 181412.jpg
https://pecalezec.rajce.idnes.cz/T_-34_ ... 181412.jpg
Re: T 34/85 Torro
ten predmet na boku vzadu nad blatnikom neni vyfuk. mal by to byt klakson,povedal mi raz jeden majitel t 34 na vojnovych hrach v starom tekove.podla toho klaksonu pekne poznat povojnovu vyrobu v cssr.sovieti za vojny montovali klakson na lavu stranu dopredu za reflektor.
Naposledy upravil(a) romann dne 18 bře 2014, 18:35, celkem upraveno 1 x.
Re: T 34/85 Torro
Diky za informace...zajímavé!!!
Re: T 34/85 Torro
přemýšlím, že bych vyndal z tigra převodovku a šoupl ji do Tšč a později dokoupil do tigra novou....nejsou peníze :-/...a chtěl bych pořídit motorky MIG 400, které mají 18000ot/min....T34 musí jezdit jako z praku, žádná demonstrace pomalé drtivé jízdy,ale rychlé drtivé jízdy:-D....vyřezal jsem vanu a dám tam vanu z trojky oceli, aby byla správnáí váha, tank byl strašně lehkej a chci aby měl tak 6kg....tigra mám těžkého 5kg. dodám foto co nejdřív
- spitfiremk1
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 414
- Registrován: 29 led 2011, 17:38
- 13
- Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov
Re: T 34/85 Torro
Pokud ale nedáš výztuhy do ramen kol, tak těch šest kilo.... Ideální je z duralové pásoviny vyřezat nová ramena a dbát na pořádné uložení ramen ve vaně (na výstupu z vany a na konci čepu-hřídele ramene..Já mám původní ramena vylita dentacrylem, aby se nezkrucovala vahou tanku, původní převodovky s motory i vanu, a váhu kolem tří kil a je to víc než reálné na jízdu "plavmo" v terénu Maximálka je maketová a minimálku zajistí spolehlivě dva regulátory. Téčko v hmotnosti šest kilo bude nutně potřebovat i silnější pružiny, jinak pojede po břiše a bude dost nabírat binec do hnacího kola a hrozí i ulomení napínacího předního kola vysokým tahem pásu, nebo zaklíněním kladky kamínkem atd..Zkus to projet zatím tak jak to je a posuzuj co tomu vadí a co teprve bude nutné upravit, taky jsem tím prošel
Ať se daří, téčko je má srdcovečka...
Ať se daří, téčko je má srdcovečka...
nejde li o život, jde o hov .......
Re: T 34/85 Torro
https://sigi123.rajce.idnes.cz/Akce_Pos ... I_4395.jpg
Konečně jsem si zařádil a byl při tom přistižem na tankáči v Postoloprtech
Konečně jsem si zařádil a byl při tom přistižem na tankáči v Postoloprtech
Re: T 34/85 Torro
Tak jsem se chystal, že si pojezdím na zahradě ( podél plotu jsem si udělal přípravu tankové cesty). Skončil jsem po necelých 2m, motory vrčí, pásy sebou škubají, přítelkyně pobíhá se spuštěnou kamerou - na tváři potutelný výraz. Doma jsem zjistil, že se protáčí ozubené kolo konečného převodu na hřídeli, ta malá ploška v plastu se vymačkala. Třeba se někomu bude hodit popis opravy a foto z ní : https://housen.rajce.idnes.cz/T-_34_Torro#DSC05454.jpg
přidal jsem je k předchozím, tak stačí kliknout na další. První problém byl, jak se dostat ke spodnímu šroubku, pod pancéřovým krytem ,,konečáku", naštěstí není přilepen moc pečlivě a s ostrým nožem na koberce se dal postupně odloupnout, našel jsem pod ním docela dost písku vrchní šroubek je v poho přístupný. První ozubené kolo jsem slisoval dolů a svrtával jsem ho s hřídelí ( vrták 1,1 z jednoho zlomeného jsou zajišťovací čepy) )bez všech ostatních součástek, druhé jsem svrtával, aniž bych celou sestavu rozebíral a ušetřil jsem si tím plno práce s následným vymezováním vůlí. Hřídel hnacího kola je v mosazném pouzdře na obou stranách a vlastní kolo je na hřídeli zajištěno čepem. Vše jsem nakonec znovu namazal a uvidíme kolik to vydrží.
přidal jsem je k předchozím, tak stačí kliknout na další. První problém byl, jak se dostat ke spodnímu šroubku, pod pancéřovým krytem ,,konečáku", naštěstí není přilepen moc pečlivě a s ostrým nožem na koberce se dal postupně odloupnout, našel jsem pod ním docela dost písku vrchní šroubek je v poho přístupný. První ozubené kolo jsem slisoval dolů a svrtával jsem ho s hřídelí ( vrták 1,1 z jednoho zlomeného jsou zajišťovací čepy) )bez všech ostatních součástek, druhé jsem svrtával, aniž bych celou sestavu rozebíral a ušetřil jsem si tím plno práce s následným vymezováním vůlí. Hřídel hnacího kola je v mosazném pouzdře na obou stranách a vlastní kolo je na hřídeli zajištěno čepem. Vše jsem nakonec znovu namazal a uvidíme kolik to vydrží.
Naposledy upravil(a) housenka dne 24 srp 2014, 19:22, celkem upraveno 1 x.