Tiger 1 Balcin
Re: Tiger 1 Balcin
Je pravda,že jsem jezdil hlavně na tvrdém terénu,ale v písku a hlíně to bylo taky v poho.
Jenže to moje ježdění se s nedá s tím tvým vůbec srovnat.Já nenajezdím za rok,to co ty za měsíc.
Jenže to moje ježdění se s nedá s tím tvým vůbec srovnat.Já nenajezdím za rok,to co ty za měsíc.
Re: Tiger 1 Balcin
No možná ani to ne .Převodovky mám ty samé co Vojtíš i s redukcema a jsou taky v pohoděbalcin píše: ..To je fakt..To co ty máš Peťo s tvojim tankem naježděné dopředu,tak to já mám s mojim tankem odcouvaný dozadu...Znáš to,že??? .... A mám ted v tigru,nový černý,ocelový a frézovaný převodovky v kuličkových ložiskách a ted je to ten pravý šepot a jízda... ..Převodovka mě odešla do věčných lovišt u Milana na srazu,tak jsem musel koupit novou a už jsem koupil tuto,pořádnou...
Re: Tiger 1 Balcin
KDO NEZAŽIL NEPOCHOPÍ !!!
Re: Tiger 1 Balcin
Zdravím vás chlapci.
Tankodrom je stále lepší, moc pěkné fotky .
Jinak napínáky mám na vaně stejné a uvažoval jsem také o těch pružinách, no uvidím, možná se do toho pustím o dlouhých zimních večerech a dám do ložisek i ty napínací kola.
Mnoho zdaru, čus Ivo
Tankodrom je stále lepší, moc pěkné fotky .
Jinak napínáky mám na vaně stejné a uvažoval jsem také o těch pružinách, no uvidím, možná se do toho pustím o dlouhých zimních večerech a dám do ložisek i ty napínací kola.
Mnoho zdaru, čus Ivo
Re: Tiger 1 Balcin
Udělám, udělám, už jsem si našel i odkaz na ty ložiska, myslím, že se jedná o 4x10x4. Bohužel zatím málo času, ale to přijde .
Čus Ivo
Čus Ivo
- Milan
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 2784
- Registrován: 28 led 2009, 23:54
- 15
- Lokalita: Cvrčovice,Brno-venkov
Re: Tiger 1 Balcin
Balcine a tu pružinu bych dal určitě přes páku.
Re: Tiger 1 Balcin
To máš pravdu A kde jsi ty pružinky koupil?Asi to prubnu.balcin píše:..Peťo,ale teď přemýšlím nad těma originál napínákama,že,když jsou natvrdo,tak jak jsou,tak při zatáčení v hlíně a písku,musí ty zadní napínací kola dostávat zabrat,jako prase,když se ani nepohnou dopředu,aby trochu povolil pás,musí to být velký nápor na tu osku a rameno,než když já to udělám na tu pružinu a při zatáčení a rozjezdech do kopce,se mě krásně zadní kolo pohne dopředu,tím nádherně propérne a pás se uvolní a není na to zadní kolo a osku,takový velký tlak a nápor...Aby se časem to napínací rameno a kolo,tím náporem,co na něho při zatáčení vzniká a ono se nepohne ani trochu dopředu,aby se pás trochu uvolnil,aby se nevyhlo a potom ti to kolo nečmajdalo..
Re: Tiger 1 Balcin
Až bude čas,tak se do toho pustím.Balcine,díky za foto
Re: Tiger 1 Balcin
Balcine,já nic vynalézat nového nebudu,na to nemám vůbec čas,na to tu mám tebe
Jak tu psal Kulda,ty jsi nejlepší tester,tak proč vymýšlet vymyšlené
Jenom jem koupil tyto silnější ramena http://www.rctank.de/Replacement-axles- ... ERSION-5mm
Škoda,že jsem pořád v práci,hned bych si přijel zajezdit na ten tvůj parádní tankodrom
Jak tu psal Kulda,ty jsi nejlepší tester,tak proč vymýšlet vymyšlené
Jenom jem koupil tyto silnější ramena http://www.rctank.de/Replacement-axles- ... ERSION-5mm
Škoda,že jsem pořád v práci,hned bych si přijel zajezdit na ten tvůj parádní tankodrom
- spitfiremk1
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 414
- Registrován: 29 led 2011, 17:38
- 13
- Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov
Re: Tiger 1 Balcin
Abych pravdu řekl, jsem ohledně napínáků dost v rozpacích...Zatím je nemám. Dal jsem na zadní "napínací" kola přesná pouzdra a do nich průběžnou společnou osu. Čímž jsem naprosto zamezil přesmeknutí vnitřní řady zubů dovnitř těchto kol, protože orig.řešení HL (kolo na vrutovém čepu s hrůznou vúlí.cca 1/10 mm), mělo za následek při jakémkoliv silnějším záběru hnacích kol to, že pás se pochopitelně snažil přitáhnout kolo pásem k sobě a vůle v uložení zadních kol měla za následek permanentní jejich "sbíhavost. Toto pak vedlo k tomu, že okraj koleček šikmo nabíhal na vnitřní řadu zubů pásu, až se neodvratně okraj kol trefil do mezery zubů a na další zub už narazil přímo, zvedl se přes zub a přesmekl vodící řadu zubů doprostřed kola...Po této úpravě jsem konečně mohl do terénu..i bez napínání..Stalo se ale, že mi to tuto věc udělalo znovu, ale jednalo se o otáčení tanku na trávě, kdy boční tlak na pás ho prohnul směrem pod model, tim se i naskládaly vůle koleček pojezdu na všech osách a poslední kola pojezdu před napínacím kolem, nasměrovala zub mimo talíř kola a zase byly zuby uprostřed kola...Ale toto je extrém, který se stejně dělat nemá. Nevím co by se dělo, kdyby se takto měl tank otáčet s pružným napínákem. Myslím, že zmíněný tlak na pás by hodně kolo povolila a to by na prohnutém pásu asi ochotněji vlétlo mezi zuby.Nevím, zatím to neřeším, raději jezdím jako skutečný stroj-bez napínáku a to jak balcin. Prosetá hlína, kamínky a písek z bazénové filtrace. Hlína a zametaný tankodrom co mám taky, je zatím nejlepší.Pokud naberu hrudku, kola ji rozemelou na prach a jede se dál..Písek toto neumí, není co drtit, tam se musí dát pozor. Zatím jsem nepřetrhnul pásy a ani nezlomil nic na pojezdu, tak nic neřeším. Leda snad tehdy, až se pásy vytahají a nebude je jak řádně došponovat, potom bude napínání, třeba to balcinovo bez pérek...
nejde li o život, jde o hov .......