pozor na převody 1:5 od Beami
- honza kadrmas
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 942
- Registrován: 03 led 2010, 11:59
- 14
- Lokalita: Borohrádek Královehradecký Kraj
Re: pozor na převody 1:5 od Beami
Vypadají podobně ale jinak jsou zcela jiné vyrábějí se s dlouhým i krátkým hřídelem tyto pasují do Tigera
Váš Šaryk
- spitfiremk1
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 414
- Registrován: 29 led 2011, 17:38
- 13
- Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov
Re: pozor na převody 1:5 od Beami
Nejsou to ty samé. uU těch z beami je jeden motor nahoře na d druhým..
Navíc, dle fotek, nemají tak debilně řešeno pojištění posunu navrtáním vývodové hřídele, kvúli
pojišťovacímu kroužku (není tam) jako ty 1:5 z beami, Vše je zajištěno tenkým průměrem u vstupu do ložiska a segrovkou za ložiskem. Ozub.kolo je asi nalisováno na drážce a vývod z převodovky není oslaben žádným vrtáním. Takže ideál... U těch beami, by stačilo, jak jsem tu už psal, místo děr do hřídele udělat v místě dotyku pojišť.kroužku jen mělkou plošku na povrchu a použít červ s plochým koncem a ne hrotem...
Navíc, dle fotek, nemají tak debilně řešeno pojištění posunu navrtáním vývodové hřídele, kvúli
pojišťovacímu kroužku (není tam) jako ty 1:5 z beami, Vše je zajištěno tenkým průměrem u vstupu do ložiska a segrovkou za ložiskem. Ozub.kolo je asi nalisováno na drážce a vývod z převodovky není oslaben žádným vrtáním. Takže ideál... U těch beami, by stačilo, jak jsem tu už psal, místo děr do hřídele udělat v místě dotyku pojišť.kroužku jen mělkou plošku na povrchu a použít červ s plochým koncem a ne hrotem...
nejde li o život, jde o hov .......
- spitfiremk1
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 414
- Registrován: 29 led 2011, 17:38
- 13
- Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov
Re: pozor na převody 1:5 od Beami
Kašlu na reklamaci, už jsem zadal výrobu z oceli a kola pojistím jinak, ne vrtáním. Ono můj tigřík trochu ztěžkl na 5.5 kg, takže i toto je možná příčina...Převody asi primárně slouží jen na reálné zpomalení tanku a plynulejší jízdu s RX-18, ne na roztahování aut V mé T-34 mám origo převody Torro, rychlejší než 1:3 a s dvěma profi-regulátory DSYS-18 DCR jedou min. ryclostí 1 cm/s a 50 cm/s, což je asi měřítková "padesátka" T-34ky, jo a tank váží 2,5 kg a nic neřeším..
Sylva píše:Zdravím,
co jsi nakonec udělal, reklamoval si to, za zkoušku by to stálo. Také se chystám, že bych šel do těchto převodovek, ale teď nevím. Ještě jsem se díval na 1:4. Hledal jsem na foru zda tu nemá někdo zkušenost, ale nic moc jsem nenašel. Zajímalo by mne zda jsou ty 1:4 odlité, nebo frézované. Na jedněch stránkách z SK je mají celkem levně. Mají tam i 1:5, ale pouze s dlouhou osou a já je potřebui na tigra s krátkou.
Čus Ivo.
nejde li o život, jde o hov .......
Re: pozor na převody 1:5 od Beami
Zdravím,
tak jsem našel při brouzdání po netu na eBay i tyto převodovky:
http://viewitem.eim.ebay.cz/Heng-Long-W ... 03642/item
Myslím, že jsou obdobné nebo totožné s těma na německých stránkách, snad mají navíc to, že by se měli dodávat se třemi pastorky na motorek, podle zatížení. ale to jsem zjistil pouze podle překladače, tak nevím. Problém je v tom, že musím sehnat někoho, kdo zde umí objednávat a hlavně platit, no uvidíme .
Čus Ivo.
tak jsem našel při brouzdání po netu na eBay i tyto převodovky:
http://viewitem.eim.ebay.cz/Heng-Long-W ... 03642/item
Myslím, že jsou obdobné nebo totožné s těma na německých stránkách, snad mají navíc to, že by se měli dodávat se třemi pastorky na motorek, podle zatížení. ale to jsem zjistil pouze podle překladače, tak nevím. Problém je v tom, že musím sehnat někoho, kdo zde umí objednávat a hlavně platit, no uvidíme .
Čus Ivo.
- spitfiremk1
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 414
- Registrován: 29 led 2011, 17:38
- 13
- Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov
Re: pozor na převody 1:5 od Beami
Vypadají hezky a ta volba převodů, no, stojí to za to...Na mých, ale i ostatních standartních převodovkách, není možnost dát menší pastorek, protože by motor už neměl místo na přiblížení se k ozub.kolu, do kterého zabírá (Řeší se to dodatečnou montáží redukcí).Jedině opačným směrem, s větším pastorkem na vyšší rychlost,což tady nikdo nechce...Já bych do toho šel, nebýt investice do těch mých od beami....
nejde li o život, jde o hov .......
- honza kadrmas
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 942
- Registrován: 03 led 2010, 11:59
- 14
- Lokalita: Borohrádek Královehradecký Kraj
Re: pozor na převody 1:5 od Beami
Ale já nepsal že jsou stejné, jen že na první pohled vypadají podobněspitfiremk1 píše:Nejsou to ty samé. uU těch z beami je jeden motor nahoře na d druhým..
Navíc, dle fotek, nemají tak debilně řešeno pojištění posunu navrtáním vývodové hřídele, kvúli
pojišťovacímu kroužku (není tam) jako ty 1:5 z beami, Vše je zajištěno tenkým průměrem u vstupu do ložiska a segrovkou za ložiskem. Ozub.kolo je asi nalisováno na drážce a vývod z převodovky není oslaben žádným vrtáním. Takže ideál... U těch beami, by stačilo, jak jsem tu už psal, místo děr do hřídele udělat v místě dotyku pojišť.kroužku jen mělkou plošku na povrchu a použít červ s plochým koncem a ne hrotem...
Váš Šaryk
Re: pozor na převody 1:5 od Beami
Honzo a co myslíš ty, mám vzít ty převodovky z eBay Díky za názor.
Čus Ivo.
Čus Ivo.
- honza kadrmas
- PzKpfw V - Panther
- Příspěvky: 942
- Registrován: 03 led 2010, 11:59
- 14
- Lokalita: Borohrádek Královehradecký Kraj
Re: pozor na převody 1:5 od Beami
No podle fotek nedokážu posoudit ,ale když se koukneš na ten výstupák tak tam je taky objímka s červíky, je otázka jestli je tam díra jako u těch z beami nebo ploška Ale já bych je osobně nebral
Váš Šaryk
Re: pozor na převody 1:5 od Beami
Díky za názor .
Čus Ivo.
Čus Ivo.
Re: pozor na převody 1:5 od Beami
Takže kluci, tyhle převodovky jsem někde našel v nějakén odkaze a myslím že 100% jsou to ty co máme z Ríšou, akorát stříklé černou barvou, takže výstupní hřídel blato a opět nechat udělat z pořádnýho matrošu a na tyto převodovky dáš i pastorek z deseti zuby, to znamená ten nejmenší, i bez redukcí, Vojtiš.spitfiremk1 píše:Vypadají hezky a ta volba převodů, no, stojí to za to...Na mých, ale i ostatních standartních převodovkách, není možnost dát menší pastorek, protože by motor už neměl místo na přiblížení se k ozub.kolu, do kterého zabírá (Řeší se to dodatečnou montáží redukcí).Jedině opačným směrem, s větším pastorkem na vyšší rychlost,což tady nikdo nechce...Já bych do toho šel, nebýt investice do těch mých od beami....
KDO NEZAŽIL NEPOCHOPÍ !!!