Ako na redukciu prevodovky 3:1
Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1
Jo kdyby někdo uměl zubatá kolečka tak to by bylo dobré. A Myslím že by tu byl i zájem
Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1
S výrobou ozubených kol má v ČR pár lidí zkušenostipajak7 píše:Jo kdyby někdo uměl zubatá kolečka tak to by bylo dobré. A Myslím že by tu byl i zájem
Vyrábí kola do AirSoft zbraní, třeba by stálo za to je nalákat na převodovky do tanků
Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1
No to by chtělo ,páč ty oz.kola v tej převodovce stojej za prd(myslím tu základní)
Zkusím toho kámoše a pokud to půjde tak dám vědět a určitě by nedělal jen jeden kousek
Zkusím toho kámoše a pokud to půjde tak dám vědět a určitě by nedělal jen jeden kousek
Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1
No tak zkus kámoše a dej vědět ,jsem zvědav jak by potom převodovky vypadaly
Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1
Zdravím, mám možná hloupý dotaz.
Měl bych mít na svém tigrovi převodovky 3:1. Jak jsem se na ně blíže díval, tak jsem si všiml, že jednotlivá ozubená kola mají s hřídelí dost velkou vůli (v posuvu do boků) a tím pádem na sebe vzájemně doléhají třeba jen 1/4 své šíře. Myslí te si, že by stálo zato jednotlivé hřídele s ozubenými koly vypodložit, tak, aby na sebe doléhaly pokud možno co největší plochou?
Díky za info Ivo .
Měl bych mít na svém tigrovi převodovky 3:1. Jak jsem se na ně blíže díval, tak jsem si všiml, že jednotlivá ozubená kola mají s hřídelí dost velkou vůli (v posuvu do boků) a tím pádem na sebe vzájemně doléhají třeba jen 1/4 své šíře. Myslí te si, že by stálo zato jednotlivé hřídele s ozubenými koly vypodložit, tak, aby na sebe doléhaly pokud možno co největší plochou?
Díky za info Ivo .
- Milan
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 2784
- Registrován: 28 led 2009, 23:54
- 15
- Lokalita: Cvrčovice,Brno-venkov
Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1
Určitě ano.Číňan se s tím moc nepatlá.Takže dodo.Dodělej doma.
Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1
Zdravím
a díky moc za radu. Už jsem se dneska do toho pustil a převodovky jsem vytáhl.
Ivo.
a díky moc za radu. Už jsem se dneska do toho pustil a převodovky jsem vytáhl.
Ivo.
- spitfiremk1
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 414
- Registrován: 29 led 2011, 17:38
- 13
- Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov
Re: Ako na redukciu prevodovky 3:1
Sylva píše:Zdravím, mám možná hloupý dotaz.
Měl bych mít na svém tigrovi převodovky 3:1. Jak jsem se na ně blíže díval, tak jsem si všiml, že jednotlivá ozubená kola mají s hřídelí dost velkou vůli (v posuvu do boků) a tím pádem na sebe vzájemně doléhají třeba jen 1/4 své šíře. Myslí te si, že by stálo zato jednotlivé hřídele s ozubenými koly vypodložit, tak, aby na sebe doléhaly pokud možno co největší plochou?
Díky za info Ivo .
Mimo jiné ta axiální vůle rovněž zapřičiňuje vzájemné doteky kol, která do sebe zrovna nezabírají (běží jen vedle sebe) a škrtají okraji zubů o sebe, což vydává nepříjemné zvuky a tvorbu kaše z otěru. Ono ty vůle nejsou jen axiální , ale i radiální, takže jak tank zabere, vše zajede do nejvzdálenějších možných míst v uložení, kola o sebe zabírají jen vrcholy zubů a pomalinku se zadělává na jistý konec. Kromě toho někdy je kolečko na hřídel naraženo mimo střed a tvoří v podstatě ozubenou vačku (toto byla má závada, převody odešli po 3 týdnech ježdění po rovině) Zkus to vypodložit proti posuvu. Ale radiální (popřípadě i axiální) vůle vyřešíš jedině výrobou nových pouzder s minimální tolerancí vúči stávajícím hřídelkám, ale pokud to není tvoje parketa a dal by si to někým udělat, raději vol levnější způsob koupí řádných převodů...Všem vždy radím, aby si raději koupili tank celý v plastu za pár babek, chvíli si ho užili a prachy které by vyhodili za kovový pseudotunnig (cca 1000 kč) posluží jako slušný základ na dokupování kvalitních věcí.
nejde li o život, jde o hov .......