vyčesané převody Tiger
Re: vyčesané převody Tiger
Ahoj,pro Tigra jsou ty kratší
Re: vyčesané převody Tiger
Převodovka 5:1 je pomalejší než 3:1 ..... a to podstatně.
Novou převodovku mám doma, rozebral jsem ji, vyčistil od mosazných pilin a různých nečistot, "naložil" do vazelíny, teď zbývá krátkou hřídel osadit ložiskem a usadit do podvozku.
To bude pánové jízda ...
Novou převodovku mám doma, rozebral jsem ji, vyčistil od mosazných pilin a různých nečistot, "naložil" do vazelíny, teď zbývá krátkou hřídel osadit ložiskem a usadit do podvozku.
To bude pánové jízda ...
Naposledy upravil(a) dzenda7 dne 10 led 2013, 21:35, celkem upraveno 1 x.
Do tanku v tank ...
World of Tanks
World of Tanks
- Milan
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 2784
- Registrován: 28 led 2009, 23:54
- 15
- Lokalita: Cvrčovice,Brno-venkov
Re: vyčesané převody Tiger
Nebude ,nebude,protože ....až ji usadíš a budeš jezdit,tak se ti bude roztahovat u výstupní hřídele,jelikož je to tam blbě konstrukčně řešený.Dá se to ale lehce zpevnit a je po problému.Budou ti totiž přeskakovat kola přes zuby a to hned u té výstupní hřídele.
Re: vyčesané převody Tiger
Milane ....Ty teda umíš "pozvednout" náladu Tak Ti teda pěkně děkuji
.... kde se mi to bude roztahovat? Máš radu jak tomu předejít? Nejlépe foto, dík.
.... kde se mi to bude roztahovat? Máš radu jak tomu předejít? Nejlépe foto, dík.
Do tanku v tank ...
World of Tanks
World of Tanks
- Milan
- PzKpfw VI - Tiger
- Příspěvky: 2784
- Registrován: 28 led 2009, 23:54
- 15
- Lokalita: Cvrčovice,Brno-venkov
Re: vyčesané převody Tiger
To se ti samo ukáže.Nastává tam pnutí,které od sebe odtahuje ozubená kola.Já to řešil takovou sponou z plochého železa.Někde to tady na foru je ale nevím kde .Je to již velmi dlouho.
- spitfiremk1
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 414
- Registrován: 29 led 2011, 17:38
- 13
- Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov
Re: vyčesané převody Tiger
No já už převodovky usadil, kočička parádně ztichla.Mimochodem plech dodaný jako podložka pod převodovky nesedí na díry ve vaně..To vyhýbání kol jsem našel už při montáži, takže zatím jsem to řešil tak, že jsem každou převodovku přilepil(!) jejím bokem ke stěně korby plochým bukovým nosníkem o síle mezery mezi převodovkou a stěnou tanku a obě převodovky fixoval k sobě opět přilepením stojatou příčkou o síle 10 mm, zase z bukového prkénka. Je to humpolácké, ale bezmezně funkční. Místa spojů jsou zdrsněna, odmaštěna a lepena klasickým Epoxy-2000.Zvýšila se tím i torzní ´tuhost celé vany. Jako bývalý strojař a letitý modelář se za to stydím, ale není to vidět Vymyslím to stejně plechama ,až bude nutnost, nebo chuť . Jinak jízda je o hodně proporcionálnější a i v terénu je menší spotřeba energie.
nejde li o život, jde o hov .......
Re: vyčesané převody Tiger
Čau Ríšo,co to máš za převodovky ? 3:1? nebo 4:1? nebo 5:1? Vojtiš.
KDO NEZAŽIL NEPOCHOPÍ !!!
- spitfiremk1
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 414
- Registrován: 29 led 2011, 17:38
- 13
- Lokalita: Bochoř Bezručova 287 750 00 okres Přerov
Re: vyčesané převody Tiger
jSOU TO 5:1 OD BEAMI, s novými motory v sadě. Kola jsou frézovaná z mosazi a vůle všude přijatelné, takže se kola v záběru nesnaží opustit jedno druhé. Spíše se zde jedná o vůle axiální v ložiscích všech hřídelí, ale to se dá pojistit zalepením ložiskových pánviček do rámu převodovek, nebo nechat tak, anebo z tenounkého plechu cca 0,3 mm (mosazný nebo bronzový) vystřihnout podložky tvaru"U", které má průměr jako mosazné ložisko hřídele a vsunout a zalepit je pod osazení ložisk.domečku a stěnu převodovky. Zatím jsem to neřešil, narazil jsem na kusy které mají hřídele pěkně souosé a nevznikají axiální tlaky a uhýbání kol od sebe. Fakticky ten Tiger ztichl a jede hladce jak samet.. Dřív to byl zvuk jak tříštivý kafemlejnek meloucí písek
nejde li o život, jde o hov .......