opravy
-
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 240
- Registrován: 11 bře 2009, 09:38
- 15
- Lokalita: Bavorov
opravy
No tak sem to už asi sprovoznil bylo to asi ulité teď už to sice ne moc ale kouří.No jinak to neni asi moc super na terény je to hračka.Neskoušely ste je někdo třeba v terénu jako je písek nebo zahrada.Skoušel sem to co maji na videu ale moc to nejde třeba to ježdění vzhůru.No ale přez nějaké překážky se sním dá jezdit.
Sice bych sem dal obrázky ale nevim jak já sem na internet hloupej
Sice bych sem dal obrázky ale nevim jak já sem na internet hloupej
Re: opravy
Záleží co máš za tank, jakou má převodovku atd...
Tak jak se tank prodává je na ježdění převážně na doma v bytě a nejlépe po hladkém povrchu.Venku tam maximálně po asfaltu nebo zámkové dlažbě, na trávu zapomeň.
Tato fóra jsou zakládána těmi, kteří tank předělávají tak, aby se s ním dalo i ven.
Dělá se celá řada úprav, ani je tady všechny asi nevyjmenuji. Jen pár namátkou pro Tigra:
- kovové převodovky, nejlépe 3 ku 1
- vyztužení hřídelí poháněcích kol ložisky buď kuličkovými nebo kluznými
- lišty uvnitř vany pro uchycení ramen pojezdových kol
- utěsnění vany proti vnikání nečistot, případně vypárání celé schránky na baterie z vany tanku, náhrada plechem a výztuhami a utěsnění proti vnikání vody - to dělají největší fajnšmekři v Německu,
- přestěhování všech vypínačů ze spodní části vany jinam, aby do nich nevnikla voda
- montáž napínáků pásů
- výměna pásů za kovové, což není vždy přínosem - větší spotřeba energie (dříve vybité baterky) - kdo je do věci zažraný stejně to jednou udělá.
- někteří specialisté dávají do tanku dvě sady akumulátorů s přepínačem (větší dojezd) - větší váha způsobí větší propružení podvozku - tank je víc podobný realitě. Akumulátory nevytahují ven, mají na tanku zdířky a nabíjí je přímo v tanku přes zdířky, samozřejmě tam musí být ještě nějaký ten přepínač.
- dále namontování alespoň pučochy pod otvory v horní části vany, aby nečistoty nestříkaly až do vnitřku na desky a reproduktor (u Tigra)
- jeden super šílenec v Německu zkonstruoval dokonce čerpadlo, které má vypumpovat vodu, která by se dostala do vany tanku z venku aby se tam nehromadila, to už je ale i na mě silné kafe a doma říkají že jsem dost velký blázen...
Suma sumárum: pokud jsi koupil nejlevnější verzi s plastovými převodovkami, plastovými pásy nemůžeš od tanku chtít zázraky. ani upravené tanky ale nezdolají všechno. Já mám tank s kovovými pásy a tank pokud ho pořádně nerozjedu má problém překonat nalakovaný dřevěný práh, protože po něm začne klouzat pás.
Ale i se skutečnými tanky se hoši učí jezdit přes překážky a zdolávat vyvýšeniny a zlomy v terénu. Viděl jsem důstojníčka jak mého řidiče BVP (bojové vozidlo pěchoty) péroval, kde ho tak učili jezdit, proč nenajel na překážku ze šikma, když to bylo možné a nic mu v tom nebránilo...
Přes to vše ale myslím, že s tankem zažiješ dost zábavy. Případné úpravy můžeš provádět podle toho co najdeš na fóru, ale někdy to je dost pracné a drahé. Někdy je lepší levný tank prodat a koupit verzi s kovovým tuningem, je sice dražší, ale v konečném výsledku ušetříš, protože převodovku s plastovými ozubenými koly přeskočíš, někdy jsou namontovány i výztužné lišty na pojezdových kolech a tank už má i kovové pásy, takže plastové přeskočíš. Je to vše otázka peněz, co si kdo z nás může dovolit a co od tanku chceš.
Nejlevnější tank je skoro celý plastový a čím je tank vyspělejší, tím má více kovových dílů.
Už jsem toho nakecal dost, teď si mě tu hoši podají.... Nejlepší tank pro začátečníka je podle německého fóra PZ-4 nemá tolik problémů s podvozkem jako TIGR. To co jsem napsal výše platí ale pro všechny tanky +/- podle mého názoru. TIGR je nerozšířenější, je nejvíce populární. Kdo tomu propadne si nakonec pořídí ještě další tanky, jeden je nic... Nebo to chce aspoň mít stejně střelené kamarády...
Radek
Tak jak se tank prodává je na ježdění převážně na doma v bytě a nejlépe po hladkém povrchu.Venku tam maximálně po asfaltu nebo zámkové dlažbě, na trávu zapomeň.
Tato fóra jsou zakládána těmi, kteří tank předělávají tak, aby se s ním dalo i ven.
Dělá se celá řada úprav, ani je tady všechny asi nevyjmenuji. Jen pár namátkou pro Tigra:
- kovové převodovky, nejlépe 3 ku 1
- vyztužení hřídelí poháněcích kol ložisky buď kuličkovými nebo kluznými
- lišty uvnitř vany pro uchycení ramen pojezdových kol
- utěsnění vany proti vnikání nečistot, případně vypárání celé schránky na baterie z vany tanku, náhrada plechem a výztuhami a utěsnění proti vnikání vody - to dělají největší fajnšmekři v Německu,
- přestěhování všech vypínačů ze spodní části vany jinam, aby do nich nevnikla voda
- montáž napínáků pásů
- výměna pásů za kovové, což není vždy přínosem - větší spotřeba energie (dříve vybité baterky) - kdo je do věci zažraný stejně to jednou udělá.
- někteří specialisté dávají do tanku dvě sady akumulátorů s přepínačem (větší dojezd) - větší váha způsobí větší propružení podvozku - tank je víc podobný realitě. Akumulátory nevytahují ven, mají na tanku zdířky a nabíjí je přímo v tanku přes zdířky, samozřejmě tam musí být ještě nějaký ten přepínač.
- dále namontování alespoň pučochy pod otvory v horní části vany, aby nečistoty nestříkaly až do vnitřku na desky a reproduktor (u Tigra)
- jeden super šílenec v Německu zkonstruoval dokonce čerpadlo, které má vypumpovat vodu, která by se dostala do vany tanku z venku aby se tam nehromadila, to už je ale i na mě silné kafe a doma říkají že jsem dost velký blázen...
Suma sumárum: pokud jsi koupil nejlevnější verzi s plastovými převodovkami, plastovými pásy nemůžeš od tanku chtít zázraky. ani upravené tanky ale nezdolají všechno. Já mám tank s kovovými pásy a tank pokud ho pořádně nerozjedu má problém překonat nalakovaný dřevěný práh, protože po něm začne klouzat pás.
Ale i se skutečnými tanky se hoši učí jezdit přes překážky a zdolávat vyvýšeniny a zlomy v terénu. Viděl jsem důstojníčka jak mého řidiče BVP (bojové vozidlo pěchoty) péroval, kde ho tak učili jezdit, proč nenajel na překážku ze šikma, když to bylo možné a nic mu v tom nebránilo...
Přes to vše ale myslím, že s tankem zažiješ dost zábavy. Případné úpravy můžeš provádět podle toho co najdeš na fóru, ale někdy to je dost pracné a drahé. Někdy je lepší levný tank prodat a koupit verzi s kovovým tuningem, je sice dražší, ale v konečném výsledku ušetříš, protože převodovku s plastovými ozubenými koly přeskočíš, někdy jsou namontovány i výztužné lišty na pojezdových kolech a tank už má i kovové pásy, takže plastové přeskočíš. Je to vše otázka peněz, co si kdo z nás může dovolit a co od tanku chceš.
Nejlevnější tank je skoro celý plastový a čím je tank vyspělejší, tím má více kovových dílů.
Už jsem toho nakecal dost, teď si mě tu hoši podají.... Nejlepší tank pro začátečníka je podle německého fóra PZ-4 nemá tolik problémů s podvozkem jako TIGR. To co jsem napsal výše platí ale pro všechny tanky +/- podle mého názoru. TIGR je nerozšířenější, je nejvíce populární. Kdo tomu propadne si nakonec pořídí ještě další tanky, jeden je nic... Nebo to chce aspoň mít stejně střelené kamarády...
Radek
-
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 240
- Registrován: 11 bře 2009, 09:38
- 15
- Lokalita: Bavorov
Re: opravy
No tak já sem chtěl ruskou verzi T72 a le ten se moc nevirábí a to co většinou sou ty opravdu levné verze tak od toho mě odrazovali tak sem si tedy pořídil buldoka.Ale také to neni ta nějak drahá verze ale podle toho co mi to nabízel známí tak by to mělo mit kovovou převodovku.Ale jen plastové pásy no tak co se týká překážek co sem udělal ze dřeva tak snimi moc nemá problémi A na slalom se dá také docela dobře ovládat já sem jezdil na vojně občas cvičný jízdy tady je to jen sice na jednu páku bez pedálů ale jinak orientace je stejná.Sice seme toho moc nenajezdily ale musely sme jinak pozicí sem byl střelec operátor.
Jen musim skusit najít jak asi zesílit střelbu A možníá nějaké úprav pak asi udělám.Ted ho pudu vyskoušet na dlažbu.Tak dám vědět jak zvládá chodník.
No tak sem to odpoledne skusil a docela to zvládá bez obtíží jen asi je větší spotřeba energie,kvúli odporu povrchu ale jinak docela dobrý.Až na občasné spomalené jednání na povely je to docela rychlé.
Jen musim skusit najít jak asi zesílit střelbu A možníá nějaké úprav pak asi udělám.Ted ho pudu vyskoušet na dlažbu.Tak dám vědět jak zvládá chodník.
No tak sem to odpoledne skusil a docela to zvládá bez obtíží jen asi je větší spotřeba energie,kvúli odporu povrchu ale jinak docela dobrý.Až na občasné spomalené jednání na povely je to docela rychlé.
Re: opravy
S tou střelbou se asi moc dělat nedá, nemám sice vlastní zkušenost, ale na německém fóru to někomu střílí a někomu nestřílí. Byl k tom jeden článek, co se s tím dá dělat. Když shrnu to co bylo napsáno v tom příspěvku:
1. Změna pružiny není možná, protože to potom neutáhne motor a nebo se rozsype převodovka.
2. Co se dá vylepšit je rozebrat jednotku, vše odjehlit, začistit, zkontrolovat bezvadnou funkci a namontovat zpět. Do toho bych se ale asi nepouštěl, protože se z toho může člověk také zbláznit - jsem měkká povaha
3. Důležité je jaká se používá munice (kuličky) to co je dodáno s tankem je šrot. Je potřeba koupit raději o něco kvalitnější zboží do pistolek příslušného průměru. Stačí se podívat jak se rýsuje dělící rovina na výlisku munice dodané s tankem. U mě doslova záleží jak to tam spadne a to je chyba - ve správné poloze kulička letí, ve špatné ji to doslova jen vyplivne...
Jinak se dá ale za přijatelný peníz u Beami Trade objednat nová jednotka střelby a když budeš mít dvě, můžeš jednu rozebrat a experimentovat nebo složit ze dvou jednu s lepší funkcí.
Tady se řeší jednotka na německém fóru, i když neumíš německy, obrázky napoví z čeho se jednotka skládá...:
http://www.razyboard.com/system/thread- ... 82196.html
Radek
1. Změna pružiny není možná, protože to potom neutáhne motor a nebo se rozsype převodovka.
2. Co se dá vylepšit je rozebrat jednotku, vše odjehlit, začistit, zkontrolovat bezvadnou funkci a namontovat zpět. Do toho bych se ale asi nepouštěl, protože se z toho může člověk také zbláznit - jsem měkká povaha
3. Důležité je jaká se používá munice (kuličky) to co je dodáno s tankem je šrot. Je potřeba koupit raději o něco kvalitnější zboží do pistolek příslušného průměru. Stačí se podívat jak se rýsuje dělící rovina na výlisku munice dodané s tankem. U mě doslova záleží jak to tam spadne a to je chyba - ve správné poloze kulička letí, ve špatné ji to doslova jen vyplivne...
Jinak se dá ale za přijatelný peníz u Beami Trade objednat nová jednotka střelby a když budeš mít dvě, můžeš jednu rozebrat a experimentovat nebo složit ze dvou jednu s lepší funkcí.
Tady se řeší jednotka na německém fóru, i když neumíš německy, obrázky napoví z čeho se jednotka skládá...:
http://www.razyboard.com/system/thread- ... 82196.html
Radek
-
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 240
- Registrován: 11 bře 2009, 09:38
- 15
- Lokalita: Bavorov
Re: opravy
No tak sem na to koukal na ty německé stránky a možná by to mohlo jít upravit ale asi to bude chtít ještě jednu jednotku protože takle se to asi nedá poznat jak to tam je udělaný a asi se ta jedna zničí.Jinak já používám klasicé střelivo pro airsoft 0,20g nebo 0,16g .Pokud je s kým tak chodím hrát airsoft.
No na to co dodávají z výrobky sou takové ty nepovedené výlisky.
No na to co dodávají z výrobky sou takové ty nepovedené výlisky.
-
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 240
- Registrován: 11 bře 2009, 09:38
- 15
- Lokalita: Bavorov
Re: opravy
No tak dávám dohromady tank od henglong tiger ale chybí mi tam zásuvka na věž a motorek na ovládání věže tak to asi budu muset nechat aby to šlo bez toho ale to pak nejde tank celej jen tedy jezdí a ještě jedna taková blbost se mi povedla udělal sem si spojování motorků od tigra a buldoga a jde mi nějak obráceceně jízda a nemůžu přijít na to proč protože sem si označoval kabely než sem do nich dal spojky z jednotkou a vypínač a takové ty věci to sem neodpojil a stejně to jezdí obráceně místo nahoru dopředo tak jede do zadu to se blbě ovládá a naopak.
-
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 240
- Registrován: 11 bře 2009, 09:38
- 15
- Lokalita: Bavorov
Re: opravy
No tak asi nikoho nenapadlo proč to jde obráceně ale jde to v obou tancích a já nemůžu přijít na to proč když chci ject do předu tak mu to dá povel dozadu tak něco asi je za chybu jen nevim jakou
-
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 240
- Registrován: 11 bře 2009, 09:38
- 15
- Lokalita: Bavorov
Re: opravy
No tak co ji vyměnit jednoduší řešení asiatym objednathonza3536 píše:prosim pomozte napiste mi na email ja mam opravit strelbu nejde mi dekuju
-
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 240
- Registrován: 11 bře 2009, 09:38
- 15
- Lokalita: Bavorov
Re: opravy
No tak sem do tanku dal dneska před cvili baterku a zakouřilo se szněj a nejede jeden pás normálně už sem z toho na prášky mám tři a nejde mi už ani jeden ve dvou mám špatný jednotky a teď pravděpodobně odešla i v tom třetim to sou teda hrozný krámi od číňana to je teda síla a to sem ho ani nerozebral a nic sem stim nedělal.Jen sem tam dal baterku a zap sem ho a zastartoval a zakouřilo se zněj normálně uvažuji o tom že to rozprodam protože to věčně nefunguje.No tak fak uvažuji otom se jich zbavit jen to stoji penize a věčně to nefunguje.Prostě čína křáp.A jako asi nebudou na tom asi dobře žádný podle toho jak to je udělaný.
No tak ten co mi jde jen napovinu sem zprovoznil že ni už jezdí trvalo mi to než sem vykouřil cigo byl vypadlej drát ze svorkovnice ale ten co sem koupil poslední je v háji jednotka tak doufám že ty co přídou snad budou fungovat.Tak snad se stím zprovozni je to jednotkama kouknul sem na to nejede mi jeden pás a zbytek funguje.
No tak ten co mi jde jen napovinu sem zprovoznil že ni už jezdí trvalo mi to než sem vykouřil cigo byl vypadlej drát ze svorkovnice ale ten co sem koupil poslední je v háji jednotka tak doufám že ty co přídou snad budou fungovat.Tak snad se stím zprovozni je to jednotkama kouknul sem na to nejede mi jeden pás a zbytek funguje.
-
- PzKpfw IV
- Příspěvky: 240
- Registrován: 11 bře 2009, 09:38
- 15
- Lokalita: Bavorov
Re: opravy
No tak sem to dneska rozebral a jednotka je v hajzlu mizerný číňani totálně vyhřela na straně motoru takže to nemůže jezdit to je v háji takže snad pudou ty z toho německa už mi jezdí jen ten sestavenej a tam mi chybí ovládání věže ale to sem taky objednal tak snad je z provoznim všechny ale nevim no