NICMÉNĚ :
dnes jsem volal synkovi a domlouval se na krocích. Překvapení bylo, že tank jezdí údajně normálně.
Z toho tedy poučení i pro ostatní, kteří asi budou o tomto tanku číst problémy, že v zimním období, po 4 hodinové přepravě v kufru auta, nelze Tank použit zhruba 2-3 hodiny po přesunutí do tepla.
Hrozí totiž 1. orosení baterie a následný zkrat
2. orosení ovládání elektroniky a zase zkrat
vlastně vše funguje jen tak napolovic a člověk je z toho zmaten víc, jak elektronika.
Dále jsem se zde dozvěděl i víc, než jsem potřeboval a děkuji zúčastněným za ochotu. Předpokládám, že se určitě ještě objevím, neb nastanou další problémy
, ale co už nic nejde hladce že....
již šetřím na řádné nabíječce, která zvládne nabíjet oba druhy aku a samozřejmě oba druhy aku také mít. Mimochodem jsem se dozvěděl, že NiCd jsou do zimních podmínek lepší. Mají lepší průběh vybíjení a chladno jim na tuto činnost vyhovuje. NiCd nabíjet těsně před použitím
No pár poznatků jsem získal